درب بند اتوماتیک

درب بند اتوماتیک برای سهولت گذاشتن و بستن درب بر روی ظروف مختلف، طراحی شده است. امروزه به کمک این دستگاه فرایند درب گذاری و بسته بندی محصولات به صورت کاملاً بهداشتی و بدون نیاز به دخالت نیروی انسانی انجام می گیرد. علاوه بر این، سرعت درب گذاری ظروف به کمک این دستگاه بسیار افزایش پیدا خواهد کرد.

تمامی فرایند درب گذاری به صورت خودکار انجام می شود. درب مربوط به ظروف در قسمت سورتر قرار می گیرد و سپس به صورت منظم به سمت ظروف هدایت می شود.

مشخصات دستگاه

مشخصات دربند اتوماتیک از جمله پارامترهای مهمی است که مشتری هنگام خرید این دستگاه باید به آن توجه کند. مهمترین فاکتورهایی که به عنوان مشخصات فنی باید بررسی شود، شامل محدوده اندازه ظرف ها، سرعت دستگاه، مدل نوار نقاله دستگاه، عملکرد پنل دستگاه، توان موتور و…. می شود.

درب بند قوطی فلزی

دستگاه دربند نوشیدنی

درب بند پنوماتیک

درب بند ظروف 4 الی 20 لیتری

دربند اتوماتیک ظروف 4 الی 20 لیتری

درب بند ادکلن

دستگاه درب بند بطری شیشه ای

درب بند درب های فلزی

درب بند اتوماتیک برای درب های فلزی

دربند اتوماتیک مربا

درب بند اتوماتیک مربا

دستگاه دربند حلب

درب بند شامپو

در بند اتوماتیک بطری پلاستیک و شامپو

درب بند وایتکس

درب بند اتوماتیک وایتکس

درب بند اتوماتیک ریکا و مایع ظرفشویی

درب بند اتوماتیک مایع ظرفشویی و ریکا

درب بند کرم

درب بند اتوماتیک کرم

درب بند اتوماتیک چیست؟

درب بند اتوماتیک یکی از مهم ترین و پرکاربردترین دستگاه های بسته بندی است. این دستگاه در کارخانه ها و کارگاه های بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل دستگاه به دلیل کارایی بسیار ویژه ای که دارد، در کارخانه ها و کارگاه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد؛ زیرا تعداد محصولات تولیدی در این محیط ها بسیار بالا است. بنابراین نمی توان فرایند درب گذاری محصولات را به صورت دستی انجام داد. بسیاری از افراد هنوز نمی دانند که دربند اتوماتیک چیست و چه کارکردی دارد. این دستگاه عملکرد بسیار عالی و ویژه ای دارد و به نسبت سایر دستگاه های درب بند موجود در بازار عملکرد سریعتری دارد. این دستگاه به هنگام کار هیچ آلودگی صوتی ایجاد نمی کند، در ضمن کیفیت بسیار بی نظیری را دارا است.

طراحی درب بند اتوماتیک

طراحی درب بند اتوماتیک به صورت کاملاً حرفه ای و تخصصی انجام می گیرد. سنسورهای بسیار ویژه ای در داخل این دستگاه در نظر گرفته می شود که هنگام جابجایی ظروف فعال می شوند و فرایند درب گذاری را به صورت خودکار انجام می دهند.

ایمنی

درب بند اتوماتیک به صورت کاملاً ایمن طراحی شده است. قطعات و تجهیزات ایمنی بسیار ویژه ای در درون این دستگاه تعبیه شده است که از برخورد و اصابت درب با نیروی کار انسانی جلوگیری می کند. یکسری سنسورهای مادون قرمزی در دستگاه تعبیه شده که در صورت مشاهده مانع، عملکرد دستگاه را متوقف می کند.

راهنمای خرید درب بند اتوماتیک

مشتری حتماً باید به راهنمای خرید درب بند اتوماتیک توجه کند. در غیر این صورت ممکن است در انتخاب دستگاه مناسب برای کسب و کار خود دچار اشتباه شود. مشتری قبل از خرید این دستگاه باید نیاز کارخانه و کارگاه خود را در نظر بگیرد و باید به بودجه ای که برای خرید تجهیزات صنعتی در نظر گرفته است، نیز توجه کند.

این دستگاه برای صنایع داروسازی، صنایع غذایی، صنایع شیمیایی و … که تعداد محصولات تولیدی بسیار زیادی دارند، مناسب است. هنگام خرید این دستگاه حتماً باید مشخصات فنی آن با دقت مطالعه شود.

انواع درب بند اتوماتیک

در دنیای امروز، اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. انواع مدل های دستگاه درب بند در شکل و ابعاد مختلف طراحی و تولید می شوند. این دستگاه از نظر تکنولوژی ساخت نیز با یکدیگر متفاوت هستند. درب بند اتوماتیک به نسبت سایر انواع این دستگاه، طراحی مدرن تر و پیشرفته تری دارد.

انواع درب بند از نظر نوع کارکرد نیز با یکدیگر تفاوت دارند. لازم به ذکر است که هزینه خرید این دستگاه ها نیز با یکدیگر فرق می کند. بر همین اساس مشتری باید هنگام خرید این دستگاه به پارامتر های متنوعی توجه کند.

همچنین سایر مدل های درب بند شرکت قزل صنعت آریا را میتوانید از طریق لینک های زیر مشاهده فرمایید :

درب بند بطری

دربند اتوماتیک ظروف 4 الی 20 لیتری

 

امروزه بسیاری از محصولات غذایی و یا دارویی را در بطری بسته بندی می کنند. مسلماً بستن درب چندین بطری در طول روز کار بسیار سختی است و حتماً باید از درب بند بطری استفاده شود. انواع درب بند بطری برای بطری های فلزی و یا پلاستیکی در بازار طراحی و تولید می شوند.

بستن درب بطری، مهمترین قسمت بسته بندی بطری است. بر همین اساس انتخاب درب بند اتوماتیک و مناسب برای این کار اهمیت بسیار زیادی دارد. درب بند بطری اتومات به نسبت سایر مدل های این دستگاه، محبوبیت بسیار بیشتری دارد؛ زیرا درب بطری را به خوبی پلمپ می کند.

درب بند دستی

امروزه هزینه تهیه دستگاه دربند اتوماتیک به نسبت سایر مدل های این دستگاه گران تر است. بر همین اساس هر شرکت و کارگاه باید به نسبت میزان تولیدات خود نسبت به خرید دستگاه درب بند مناسب اقدام کند. درب بند دستی کارکرد بسیار ساده ای دارد. این دستگاه برای کارگاه و تولیدی های کوچک بهترین انتخاب است.

کارکرد این دستگاه به حضور اپراتور وابسته است. این دستگاه برای بستن درب انواع قوطی ها، ظرف ها، بطری ها و … قابل استفاده است. طراحی درب بند دستی به منظور کاهش هزینه تجهیزات و ماشین آلات صنعتی انجام شده است.

ساخت درب بند اتوماتیک

تمامی مراحل ساخت درب بند باید با حساسیت و دقت بالایی انجام شود؛ زیرا این دستگاه جایگاه بسیار ویژه ای در صنایع مختلف دارد. این دستگاه باید عملکرد بسیار حرفه ای و منحصر بفردی داشته باشد و تمامی درب ها را به طور منظم با سرعت قابل توجهی نصب کند. این دستگاه تحت نظارت افراد متخصص و کاربلد ساخته می شود.

اجزا

اجزای درب بند اتوماتیک کارکرد های متفاوتی دارند. این دستگاه از چندین قطعه مختلف تشکیل شده است که هر کدام از قطعات این دستگاه با هدف خاصی تعبیه شده اند. مهمترین اجزای این دستگاه شامل برد الکترونیک، گیربکس، موتور الکتریکی، ریموت کنترل درب اتوماتیک، تجهیزات ایمنی و… می شود.

قیمت دستگاه درب بند اتوماتیک

قیمت دستگاه دربند اتوماتیک به پارامترهای متعددی وابسته است؛ زیرا جنس بدنه این دستگاه ها و کیفیت آن ها با یکدیگر متفاوت است. قیمت ارز بر روی هزینه خرید این دستگاه، تاثیر مستقیمی می گذارد. بر همین اساس نمی توان قیمت خرید ثابتی برای این دستگاه در نظر گرفت. هرچقدر که آپشن های دستگاه بیشتر باشد، آنگاه هزینه خرید آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *