دستگاه شیرینگ پک تونلی

دستگاه شیرینگ پک تونلی یکی از قوی ترین ابزارهای صنعتی است که برای بسته بندی انواع محصولات، مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار همانطور که از نامش پیدا است، ساختار تونلی دارد. به طوری که محصول از طریق نوار نقاله به درون تونل هدایت می شود. در واقع محصول مورد نظر از طریق نوار نقاله به تونل یا کوره موجود در دستگاه وارد شده و سپس یک لایه پلاستیکی دور تا دور محصول را پوشش می دهد. به علت حرارت موجود در کوره، لایه پلاستیکی، محصول را به صورت وکیوم شده بسته بندی می کند. این نوع بسته بندی جدیدترین ترفند بسته بندی است و کاربرد فراوانی در کارخانه های صنعتی و نیمه صنعتی دارد.

دستگاه شیرینگ پک تونلی در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید شده و به کارخانه های تولیدی عرضه می شود. هر مدل از دستگاه های شیرینگ پک تونلی دارای سوخت مصرفی مختلف هستند. بنابراین کارخانه ها باید با مطالعه ویژگی های هر مدل بسته به تعداد محصولات و نوع نیاز یکی از انواع دستگاه شیرینگ پک تونلی را تهیه و خریداری کند. علاوه بر این، این ابزار صنعتی در دو حالت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در بازار موجود است. بنابراین اگر صاحب کسب و کار هستید و برای بسته بندی محصولات به یک دستگاه شیرینگ پک تونلی نیاز دارید حتماً این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا با دریافت اطلاعات در این زمینه انتخاب بهتری داشته باشید.

دستگاه شیرینگ پک

انواع شیرینگ پک

شیرینگ پک در اشکال گوناگون با کاربردهای مختلف تولید و به بازار عرضه شده است. در ادامه به انواع دستگاه شیرینگ پک اشاره خواهیم کرد.

شیرینگ پک تونلی کد ST01

شیرینگ پک تونلی

شیرینگ پک تونلی کد ST02

دستگاه شیرینگ پک تونلی

شیرینگ پک تونلی کد ST03

شیرینگ تونلی

شیرینگ تونلی کد ST04

دستگاه شیرینگ تونلی

شیرینگ تونلی کد ST05

شیرینگ تونلی کوچک

شیرینگ تونلی کد ST06

شیرینگ تونلی رو میزی

شیرینگ تونلی کد ST07

شیرینگ پک تونلی

شیرینگ تونلی کد ST08

دستگاه شیرینگ تونلی

شیرینگ تونلی کد ST09

دستگاه شیرینگ پک تونلی

شیرینگ پک تونلی کد ST10

شیرینگ پک تونلی

شیرینگ پک تونلی کد ST11

دستگاه شرینک تونلی

مشاوره، اطلاع رسانی و ثبت سفارش

    شیرینگ تونلی رو میزی

    دستگاه شیرینگ پک تونلی اتوماتیک در داخل خود دارای یک کانوایر است که به کمک آن هدایت محصولات تولیدی خیلی سریع تر و راحت تر انجام می شود. علاوه بر راحتی کار، به کمک کانوایر امکان تنظیم سرعت، زمان و درجه حرارت بسته بندی برای شما فراهم می شود. بنابراین شما با مدیریت زمان و سرعت به بهترین شکل مرحله بسته بندی را به اتمام خواهید رساند. روند کار این دستگاه بدین صورت است که محصول توسط اپراتور روی نوار نقاله قرار گرفته و با ورود به تونل بر اثر حرارت بسته بندی می شود. سپس به کمک فن های موجود در قسمت خروجی بسته ایجاد شده خنک می شود.

    دستگاه شیرینگ پک تونلی نیمه اتوماتیک

    دستگاه نیمه اتوماتیک شیرینگ پک تونلی

     

    حضور اپراتور در بسته بندی دستگاه شیرینگ پک تونلی نیمه اتوماتیک الزامی است. زیرا خیلی از مراحل بسته بندی به وسیله نیروی انسانی انجام می شود. اپراتور یابد محصول را روی نوار نقاله قرار دهد و آن را به سوی تونل حرکت دهد. به همین دلیل چندین نفر در این بخش مشغول به کار خواهند بود.

    شرکت های متعددی انواع دستگاه شیرینگ پک را به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید و عرضه می کنند. هر یک از این دو نوع دستگاه ها دارای ویژگی های مختلف هستند و ساختار هر یک با دیگری متفاوت است.  دستگاه شیرینگ پک تونلی نیمه اتوماتیک برای بسته بندی کردن محصولات در کارگاه ها و یا کارخانه های کوچک بیشتر کاربرد دارد. برخی مدل های دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک دارای جک های پنوماتیک هستند تا از آن طریق جابجایی و انتقال بسته ها انجام شود.

    دستگاه شیرینگ پک تونلی تمام اتوماتیک

    شیرینگ پک تونلی تمام اتوماتیک

     

    محصولات سنگین وزنی که حجم کمی دارند، همچون جعبه های قطعات یا بطری آب از طریق شیرینگ آب معدنی تمام اتوماتیک بسته بندی می شوند. حسگر الکترونیکی تعبیه شده روی دستگاه موجب می شود محصول مورد نظر به صورت اتوماتیک به بخش مربوطه هدایت شود. همچنین از طریق این دستگاه برش رول پلاستیکی به طور خودکار انجام خواهد شد.

    کاربرد دستگاه شیرینگ پک تونلی

    دستگاه شیرینگ پک تونلی یک دستگاه پرکاربرد برای بسته بندی محصولات مختلف کوچک و بزرگ است. این دستگاه فک دوخت ندارد و به همین دلیل دارای سرعت بیشتری نسبت به سایر مدل ها است. علاوه بر این هزینه بسته بندی به وسیله دستگاه شیرینگ پک تونلی به صرفه تر و اقتصادی تر است. محصولات به کمک آن راحت تر قابل حمل بوده و مانع از ورود هر گونه گرد و غبار به درون محصول می شود. حرارت موجود در تونل موجب شده بسته بندی محصول بسیار شکیل و تمیز انجام شود. به وسیله این دستگاه خیلی راحت سراسر محصول به وسیله لایه پلاستیکی پوشیده می شود. کار کردن با این دستگاه ساده است و به همین دلیل به دخالت نیروی انسانی نیاز ندارد. تنها کافی است ابتدا دستگاه را با سرعت و حرارت دلخواه تنظیم کنید. سپس به صورت اتوماتیک محصولات تولید شده اعم از آب معدنی، اسباب بازی، کنسروها، خرما، شوینده ها و … بسته بندی می شوند.

    نکات مرتبط با دستگاه شیرینگ پک تونلی

    بهتر است پیش از استفاده از دستگاه شیرینگ پک تونلی تمام قسمت های آن را مورد بررسی قرار دهید. زیرا قطعات استفاده شده در معرض حرارت زیاد ممکن است دچار آسیب شوند. به شرایط محیطی محل استفاده باید توجه شود. چنانچه هوای محیط بسیار سرد باشد به روغن کاری قطعات نیاز است و چنانچه هوای محیط پر از گرد و خاک و درجه حرارت بالا باشد، حتما باید به وسیله کاوری مناسب روی دستگاه را پوشش دهید تا از ورود آلودگی به دستگاه جلوگیری شود. رطوبت می تواند به قطعات دستگاه آسیب وارد کند و یا از عمر آن ها بکاهد بنابراین حتماً در محیط های مرطوب اجزای سازنده دستگاه را مورد بررسی قرار دهید تا در صورت نیاز به طور کامل سرویس یا تعویض شوند.

    دستگاه شیرینگ پک تونلی چیست؟

    در پاسخ به سوال دستگاه شیرینگ پک چیست: کلمه شیرینگ در زبان انگلیسی به معنای کشیده شدن و کلمه پک به معنای بسته است. بنابراین علت نامگذاری این دستگاه کاربرد آن می باشد. دستگاه شیرینگ پک یک لایه نازک پلاستیکی دور تا دور محصول کشیده تا علاوه بر بسته بندی کردن از ورود هر گونه گرد و غبار به درون محصول جلوگیری نماید.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر دستگاه های شیرینگ میتوانید مطلب دستگاه شیرینگ پک چیست را در سایت ما مطالعه بفرمایید.

    ساخت دستگاه

    قزل صنعت آریا انواع مختلف این دستگاه را در کیفیت و قیمت های مختلف عرضه می کند. قطعات استفاده شده در ساخت دستگاه شیرینگ پک دستی باید از بروزترین و با کیفیت ترین قطعات باشند. در غیر این صورت خیلی زود هر یک از قطعات از کار خواهند افتاد.

    طراحی شیرینگ پک

    همانطور که می دانید بسته بندی هر محصول در کارخانه از مهم ترین مراحل تولیدی است.  بنابراین طراحی شیرینگ پک به منظور بسته بندی ساده و سریع تر انجام شد.

    ایمنی شیرینگ پک

    امروزه مدل های متنوعی از این دستگاه در بازار موجود است. هر یک از مدل های موجود دارای ویژگی های مختلف هستند به طوری که ساختارشان کمی فرق می کند. رعایت یک سری نکات به هنگام استفاده از دستگاه الزامی است. به عنوان مثال بهتر است پیش از شروع کار حتماً 15 الی 20 دقیقه دستگاه را روشن کنید تا پیش از شروع به قدر کافی گرم شود. عدم حرارت کافی موجب بی نظمی در بسته بندی می شود. در واقع با گرم نبودن دستگاه، نایلون پلاستیکی به اندازه کافی روی محصول وکیوم نخواهد شد.

    علاوه بر این، بالای کوره یک سری دودکش تعبیه شده تا دی اکسید کربن از طریق آن به بیرون منتقل شود. دریچه های خروجی این دودکش ها حتماً باید وصل باشند، در صورت عدم ایمنی دستگاه شیرینگ پک ممکن است با مشکل مواجه شوید. ممکن است چند المنت موجود در کوره دچار ایراد و یا سوختگی شود. در چنین شرایطی ابتدا دو کاور موجود را باز کرده و المنت های سوخته را تعویض کنید. توان هر یک از المنت های استفاده شده حائز اهمیت است. بنابراین به هنگام خرید حتماً به توان آن توجه کنید.

    اجزا تشکیل دهنده :

    تیغه برش و نوار نقاله از اجزا تشکیل دهنده دستگاه شیرینگ پک می باشند. تیغه برش و دوخت ممکن است به سه شکل مختلف سیمی، آلومینیومی یا تفلون و سیلیکون نسوز در دستگاه تعبیه شود. علاوه بر این تیغه از جنس Hss نیز ممکن است در برخی از مدل ها تعبیه شود. کاربرد هر یک از این تیغه ها با دیگری متفاوت است. کیفیت، دوام و قیمت هر مدل بسته به تیراژ و ظرفیت دستگاه متفاوت است. هر شرکت بسته به نیاز و بودجه خود می تواند یکی از مدل های دستگاه شیرینگ پک را انتخاب و خریداری کند.

    قیمت دستگاه شیرینگ پک تونلی

    دستگاه شیرینگ پک تونلی مدل های مختلف با کیفیت های متفاوت دارد. بنابراین قیمت هر یک از مدل های موجود نیز با هم فرق می کند. از طریق ارتباط با واحد پشتیبانی قزل صنعت آریا می توانید از قیمت های انواع مختلف این دستگاه اطلاع کسب کنید. ابعاد دستگاه، منبع تغذیه، ولتاژ مصرفی، توان مصرفی و برق مصرفی هر یک از مدل های موجود با یکدیگر متفاوت است. برخی از دستگاه شیرینگ پک ها دوگانه سوز هستند و دارای قیمت بیشتری می باشند. در واقع هر یک از ویژگی های شیرینگ پک روی قیمت محصول تاثیر گذار است. میزان حجم تولید و میزان ظرفیت دستگاه نیز یکی دیگر از عوامل موثر روی قیمت محصول است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دستگاه ، همین الان با ما تماس بگیرید.

    راهنمای خرید دستگاه شیرینگ پک تونلی

    چنانچه به عنوان صاحب کارخانه تولیدی، قصد خرید دستگاه شیرینگ پک تونلی کرده اید، این بخش را با دقت مطالعه کنید. امروزه این دستگاه در بیشتر کارخانه های صنعتی و نیمه صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. حرارت موجود در کوره این دستگاه موجب منقبض شدن نایلون شده و کاملاً محصول مورد نظر به شکل وکیوم شده تحویل داده میدهد. قرارگیری این دستگاه در خط تولید مستلزم رعایت کردن یک سری نکات است که در ادامه شرح خواهیم داد

    نکات مهم در خرید دستگاه شیرینگ پک تونلی

    پیش از خرید دستگاه شیرینگ پک تونلی ابتدا باید پارامترهای مورد نیاز در دستگاه را یادداشت کنید. محصول مورد نظر چه نوع محصولی است؟ با کدام دستگاه بالاترین بهره وری را خواهیم داشت؟چه سرعتی نیاز است؟ میزان اهمیت کیفیت بسته بندی محصول، قیمت دستگاه با توان مالی شرکت سازگاری دارد؟

    این سوالات از جمله سوال هایی است که پیش از خرید باید مشخص کنید تا خیلی ساده تر بتوانید محصول مورد نیاز شرکت را تهیه کنید. در زیر ما یک سری نکات مهم در خرید این دستگاه را با هم بررسی کرده ایم :

    توجه به توان تولیدی: اگر مشخص کرده اید که در بازه زمانی خاص تعداد بسته بندی ها به این تعداد برسد، به هنگام خرید این مساله را در نظر بگیرید. زیرا هر مدل دارای ظرفیت تولید مختلفی است و شما باید برای انتخاب صحیح بهتر است از کارشناسان ما کمک بگیرید تا محصول مورد نیاز را به شما معرفی کنند.

    توجه به میزان تولید و نیاز به نیروی انسانی: شما باید نسبت به تعداد محصولات تولیدی مشخص کنید که آیا به دستگاه اتومات نیاز دارید یا دستگاه نیمه اتوماتیک قادر به انجام درخواست کارخانه می باشد؟

    توجه به نوع سوخت مصرفی دستگاه: برخی از مدل های دستگاه شیرینگ پک تونلی به صورت گازسوز، برخی برقی و برخی دیگر دوگانه سوز عرضه شده اند. شما باید بررسی کنید کدام گزینه برای مصرف کارخانه به صرفه تر و اقتصادی تر است و متناسب با نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

    توجه به سابقه شرکت تولیدی: آیا شرکت سازنده دستگاه .شیرینگ پک تونلی سابقه خوبی دارد؟ آیا شرکت سازنده دارای گواهینامه معتبر در زمینه مدیریت می باشد

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *