دستگاه شیرینگ پک دستی

دستگاه شیرینگ پک دستی، ساده ترین و کاربردی ترین وسیله ای است که می توان برای بسته بندی محصولات مختلف از آن استفاده کرد. امروزه به کمک این دستگاه می توان انواع محصولات غذایی، دارویی، بهداشتی و یا سایر محصولات را به خوبی با استفاده از نایلون مخصوص بسته بندی کرد. هزینه بسته بندی با این دستگاه بسیار مقرون بصرفه خواهد بود.

نحوه کارکرد دستگاه شیرینگ دستی

این دستگاه در وهله اول محصول مورد نظر را در درون نایلون حرارتی و مخصوص قرار می دهد و نایلون به صورت کاملاً فیکس در اطراف محصول قرار می گیرد. سپس نایلون های اضافی موجود در اطراف محصول توسط تیغه مخصوص بریده می شود. لازم به ذکر است که حضور اپراتور برای استفاده از شیرینگ پک دستی الزامی است؛ زیرا تمامی مراحل کار با این دستگاه باید تحت نظارت اپراتور انجام بگیرد.

شیرینگ پک دستی

دستگاه شیرینگ دستی کد SH01

شیرینگ پک دستی

شیرینگ دستی کد SH02

شیرینگ پک دستی سفید

شیرینگ دستی کد SH03

دستگاه شرینک دستی

مشاوره ، اطلاع از قیمت ها و ثبت سفارش

    شیرینگ پک دستی

    کاربرد دستگاه شیرینگ پک دستی

    دستگاه شیرینگ پک دستی به نسبت سایر مدل های شیرینگ پک، کاربرد بسیار ساده تری دارد و معمولاً افراد بدون داشتن هیچ تخصصی می توانند به راحتی از مزایای این دستگاه استفاده کنند. انواع مدل های آن در تولیدی های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد؛ زیرا این دستگاه ابعاد کمی دارد و فضای زیادی را در محیط کار اشغال نمی کند. علاوه بر این کار با آن بسیار آسان و بی دردسر است.

    مزایای دستگاه

    شیرینگ پک دستی، هزینه بسته بندی محصولات مختلف را به مقدار قابل توجهی کاهش می دهد؛ زیرا این دستگاه به دلیل طراحی ساده ای که دارد از قیمت خرید مناسبی نیز برخوردار است و مشتری می تواند با کمترین هزینه، این دستگاه را خریداری کند.  این دستگاه برای استفاده در کارگاه و کارخانه های کوچکی که تعداد محصولات تولیدی کمی دارند، بسیار مناسب است.

    افرادی که در خانه محصولات غذایی درست می کنند نیز می توانند این دستگاه را تهیه کنند و به کمک قابلیت های این دستگاه محصولات غذایی را با ظاهری زیبا و کیفیت عالی بسته بندی کنند.

    شیرینگ چیست؟

    شیرینگ پک دستی، وسیله ای است که به کمک آن محصولات را می توان به بهترین صورت ممکن بسته بندی کرد. امروزه به کمک این دستگاه سرعت و کیفیت محصولات بسته بندی شده افزایش پیدا کرده است. لازم به ذکر است که بسته بندی کردن محصولات به کمک این دستگاه باعث افزایش میزان فروش آن می شود. علاوه بر این فرایند جابجایی و حمل و نقل محصول را نیز آسان تر می کند.

    سلفون بسیار انعطاف پذیر و مقاومی توسط این دستگاه، دور تا دور محصولات را احاطه می کند. این سلفون از سلامتی محصولات در برابر گرد و غبار، حشرات و جانداران موذی حفاظت می کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر دستگاه های شیرینگ میتوانید مطلب شیرینگ پک چیست را در سایت ما مطالعه بفرمایید.

    ساخت شیرینگ پک دستی

    ساخت دستگاه شیرینگ پک دستی با توجه به نیاز مشتری انجام می گیرد. بر همین اساس متقاضیان می توانند بهترین نمونه دستی را برای بسته بندی محصولات تولیدی کارگاه خود تهیه نمایند. قطعات مصرفی برای ساخت این دستگاه باید سالم و با کیفیت باشند. علاوه بر این ابعاد این دستگاه نیز باید متناسب با فضای محیط کار مشتری ساخته شود. تجهیزات بسیار باکیفیت و درجه یکی برای ساخت و طراحی این دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

    طراحی شیرینگ پک دستی

    طراحی این دستگاه نیز با وجود کاربرد ساده آن، پیچیدگی های بسیار زیادی دارد. معمولاً این دستگاه مطابق با اصول استاندارد مهندسی طراحی و ساخته می شود. بر همین اساس همواره این دستگاه از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

    انواع دستگاه شیرینگ پک

    دستگاه شیرینگ دستی نیز مدل های مختلفی دارد که افراد می توانند بر طبق نیاز کسب و کار خود نسبت به سفارش و خرید آن اقدام کنند. مدل های مختلف این دستگاه از نظر نحوه گرم کردن فیلم شیرینگ به دو دسته شیرینگ پک کابینی و یا تونلی تقسیم بندی می شوند که هر کدام مزایا و ویژگی های مخصوص خود را دارد و برای کاربردهای خاصی طراحی شده اند. معمولاً سرعت گرم کردن فیلم در شیرینگ پک تونلی بیشتر از مدل کابینی است. به همین خاطر سرعت بسته بندی با این دستگاه نیز بیشتر از مدل کابینی خواهد بود. سایر دستگاه های شیرینگ پک را می توانید از طریق لینک های زیر بررسی بفرمایید :

    ایمنی شیرینگ پک دستی

    هنگام طراحی دستگاه شیرینگ پک دستی، تمامی نکات ایمنی باید رعایت شود؛ زیرا این دستگاه تحت نظارت اپراتور استفاده می شود و در صورت بروز هرگونه نقص در آن ممکن است اپراتور نیز درگیر شود. بر همین اساس همواره کارشناسان متعددی، ایمنی این دستگاه را بررسی می کنند و صحت آن را تایید می کنند. این دستگاه معمولاً طول عمر بالایی نیز دارد و به ندرت در عملکرد آن اختلال ایجاد می شود.

    اجزا دستگاه شیرینگ پک دستی

    دستگاه شیرینگ پک دستی، ساختار چندان پیچیده ای ندارد. به همین خاطر معمولاً تعداد قطعات کمتری به نسبت انواع مدل های دستگاه شیرینگ تمام اتومات و یا نیمه اتوماتیک در آن دیده می شود. این دستگاه به طور کلی از دو بخش اصلی و مهم به نام دستگاه برش دستی و سشوار صنعتی ساخته شده است که هر یک از این قسمت ها وظیفه بخصوصی در این دستگاه دارد.

    راهنمای خرید شیرینگ پک دستی

    هنگام خرید شیرینگ پک دستی بهتر است از کیفیت فیلم شیرینگ اطمینان داشته باشید؛ زیرا در غیر این صورت محصولات با کیفیت مطلوب و قابل قبولی بسته بندی نخواهند شد. حتماً قبل از تهیه دستگاه شیرینگ پک مناسب، نوع و تعداد محصول تولیدی کارگاه و کارخانه خود را در نظر داشته باشید؛ زیرا نمونه دستی این دستگاه برای بسته بندی محصولات بزرگ در تعداد زیاد، توصیه نمی شود.

    قیمت شیرینگ دستی

    قیمت دستگاه شیرینگ پک دستی مناسب و ارزان است اما به طور کلی قیمت انواع دستگاه شیرینگ دستی و ارزان با توجه به کیفیت و جنس بدنه، ظاهر و آپشن های ویژه ای که در آن تدارک دیده شده است، تعیین می شود.

    قیمت ارز نیز یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در  قیمت خرید دستگاه است. بنابراین با افزایش قیمت ارز، هزینه خرید این دستگاه نیز گران تر خواهد شد. مشتری می تواند این دستگاه را با توجه به نوع نیاز کارگاه و تولیدی خود، سفارش دهد و سپس هزینه خرید دستگاه نیز با توجه به آپشن های موجود در آن تعیین خواهد شد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *