دستگاه شیرینگ پک کابینی

شیرینگ پک کابینی به منظور بسته بندی راحت تر محصولات کارخانه ها، طراحی شده است. این دستگاه را می توانید همانند یک میز در محیط مشخص قرار دهید و محصولات مورد نظر را از قسمت بالایی وارد دستگاه کنید و سپس این دستگاه به کمک المنت های حرارتی ویژه ای که در آن تعبیه شده است، نایلون و پلاستیک مخصوص را در اطراف محصول می پیچد.

کاربرد دستگاه شیرینگ کابینی

دستگاه شیرینگ پک کابینی مجهز به فیلم pvc است و برای بسته بندی محصولات به کار می رود. کاربرد اصلی این دستگاه کشیدن نایلون به دور محصولات در ابعاد مختلف است. این دستگاه سرعت بسته بندی محصولات را افزایش می داده و از نفوذ رطوبت و گرد و غبار به درون محصولات جلوگیری می کند.

انواع مختلفی از این دستگاه با توان های مختلف در بازار عرضه می شود. معمولاً توان این دستگاه ها به سه کیلو وات نیز می رسد و ولتاژ آن نیز تا 240 ولت خواهد رسید. امروزه از این دستگاه می توان در کارگاه های بزرگ و کوچک استفاده کرد. علاوه بر این بسیاری از رستوران ها، مطبخ ها، قنادی ها و … نیز از این دستگاه استفاده می کنند.

شیرینگ پک کابینی

شیرینگ پک کابینی کد SC01

شیرینگ پک کابینی

شیرینگ پک کابینی کد SC02

دستگاه شیرینگ کابینی

مشاوره، اطلاع از قیمت و ثبت سفارش

    شیرینگ پک کابینی

    دستگاه بسته بندی شیرینگ کابینی

    دستگاه بسته بندی شیرینگ کابینی یکی از انواع دستگاه شیرینگ پک است. این دستگاه عمل بسته بندی محصولاتی سبک مانند کالاهای آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و بسیاری دیگر را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. مهمترین مزیت استفاده از این نوع دستگاه، بسته بندی بهداشتی و بدون درز محصولات است. دستگاه شیرینگ پک کابینی با استفاده از سه نوع دوخت و برش، عمل بسته بندی محصولات را انجام می‌دهد. دوخت با استفاده از المنت سیمی، نواری تفلونی و نواری سرامیکی، با استفاده از این دستگاه انجام می‌شود. در این مطلب سعی داریم در‌مورد دستگاه شیرینگ کابینی اطلاعاتی ارائه دهیم. جهت آشنایی بیشتر با این دستگاه تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

     

    دستگاه بسته بندی شیرینگ کابینی

     

    مزایای استفاده از این دستگاه

    مهمترین مزیت استفاده از دستگاه بسته بندی شیرینگ کابینی قیمت نسبتا ارزان در مقابل کارایی بالای این دستگاه است. به این نکته توجه کنید که دستگاه شیرینگ پک کابینی به دلیل دارا بودن سیستم دوخت L، عمل بسته بندی محصولات را با سرعت و دقت بسیار بالایی انجام می‌دهد. عملیات بسته بندی توسط این دستگاه در مدت 10 ثانیه انجام می‌شود. ایجاد بسته بندی‌های ترکیبی، مزیت دیگری است که دستگاه شیرینگ پک کابینی دارا است. با توجه به مطالب ذکر شده، مناسب‌ترین دستگاه برای کسب و کارهای محدود، دستگاه شیرینگ از نوع کابینی است. توصیه می‌کنیم خرید این دستگاه را مراکز معتبر و با سابقه انجام دهید.

    اطلاعاتی در مورد کاربرد دستگاه بسته بندی شیرینگ کابینی

    دستگاه شیرینگ کابینی در کتاب ‌فروشی‌ها، قنادی‌ها و فروشگاه‌ها کاربرد دارد. این دستگاه قادر است محصولات این نوع مراکز را به صورت کاملا بهداشتی و صحیح بسته بندی کند. برخلاف دستگاه شیرینگ پک تونلی که برای بسته بندی محصولات بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد، این دستگاه برای بسته بندی محصولات سبک مناسب است. شما می‌توانید بر اساس نوع استفاده خود، کاربردی‌ترین دستگاه شیرینگ پک را تهیه و استفاده کنید. به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از خرید دستگاه شیرینگ پک کابینی و تونلی، با افراد کارشناس در این زمینه مشورت کنید.

     

    نحوه کارکرد دستگاه شیرینگ پک کابینی

    یکی از نکات مثبت شیرینگ پک کابینی، دستورالعمل ساده و راحت آن است، به گونه ای که اپراتور بعد از مدت کوتاهی می تواند به خوبی بر روی عملکرد این دستگاه تسلط پیدا کند. این دستگاه بخش مخصوص برای رول سلفون دارد که معمولاً طاقچه گیر نامیده می شود و سلفون باید طوری قرار گیرد که قسمت باز آن به سمت اپراتور باشد در غیر این صورت بسته بندی به درستی انجام نمی شود. محصول یا محصولات مورد نظر باید در قسمت کابین دستگاه به درستی قرار گیرند و سپس با فعال شدن المنت های دستگاه، بسته بندی به درستی انجام خواهد شد. این دستگاه قابل تنظیم است و شما می توانید از بخش کنترل، پارامتر های مربوط به زمان و سرعت دستگاه را با توجه به نیاز کارگاه تنظیم کنید. البته هر دستگاه محدودیت خاصی برای سرعت و توان دارد که باید حتماً به آن توجه شود.

     

    طراحی دستگاه شیرینگ

    دستگاه شیرینگ کابینی پک به دلیل اهمیتی که در صنایع مختلف غذایی، دارویی، آرایشی، شیمیایی و … دارد، در انواع مختلفی طراحی می شود. طراحی این دستگاه ها باید با توجه به نیاز شرکت های مورد نظر انجام شود تا کارگاه های تولیدی مختلف بتوانند با توجه به محصولات خود، مناسب ترین دستگاه را انتخاب نمایند. طراحان مدل های مختلف این دستگاه را با توجه به نیاز مشتریان طراحی می کنند. بر همین اساس تمامی قطعات و لوازمی که در ساخت این دستگاه مورد استفاده قرار می گیرند، با برنامه ریزی قبلی و با هدفی خاص انتخاب شده اند. این دستگاه ها در مجموع طراحی بسیار سخت و پیچیده ای دارند و با استفاده از تجهیزات مکانیکی بسیار پیشرفته و خاصی ساخته می شوند.

    ساخت دستگاه شیرینگ پک کابینی

    امروزه ساخت دستگاه شیرینگ پک کابینی، نیاز اصلی و اساسی شرکت ها و کارگاه ها محسوب می شود. بر همین اساس حساسیت ساخت این دستگاه بسیار افزایش پیدا کرده است. تمامی قطعات و تجهیزات مورد استفاده در این دستگاه باید با کیفیت و با دوام باشند. در غیر این صورت ممکن است دستگاه نامناسبی ساخته شود.

    موتور دستگاه باید توان بسیار مناسبی داشته باشد. در غیر این صورت ممکن است در طول روز نتواند تمامی محصولات تولیدی شرکت را بسته بندی کند. انواع مختلف این دستگاه با استفاده از تجهیزات درجه یک و با کیفیت ساخته می شود. بر همین اساس صاحبان شرکت و کارخانه ها می توانند با خیالی راحت، این محصول کاربردی و ضروری را برای تسریع انجام بسته بندی محصولات تهیه نمایند. تمامی دستگاه های بسته بندی ساخته شده از ابعاد و اندازه مخصوصی برخوردار هستند. هر کدام از این دستگاه ها گنجایش تعداد محصولات مشخصی را داشته و در طول روز توان کارکرد محدودی دارند که باید توسط اپراتور کنترل شود تا فشار اضافی به دستگاه وارد نشود و آسیب نبیند. این دستگاه باید هر چند وقت یک بار بررسی شود.

    انواع دستگاه شیرینگ پک کابینی

    امروزه انواع شیرینگ پک کابینی در بازار به فروش می رسد. انواع مختلف این دستگاه به منظور بسته بندی باکیفیت تر و راحت تر محصولات مختلف صنعتی تولید و طراحی می شوند.

    دستگاه شیرینگ کابینی تمام اتوماتیک، همانند دستگاه شیرینگ تونلی یکی از بهترین انواع دستگاه های بسته بندی موجود در بازار است. این دستگاه تمامی مراحل هدایت و بسته بندی محصولات را به صورت اتوماتیک و بدون دخالت نیروی انسانی انجام می دهد. به همین خاطر کیفیت محصولات بسته بندی شده، افزایش پیدا خواهد کرد. افراد می توانند مواردی همچون درجه حرارت و سرعت بسته بندی دستگاه را به صورت دستی تنظیم کنند. شرکت هایی که محصولات کم وزن دارند، می توانند از دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک استفاده کنند. این دستگاه نیز قابلیت های بسیار ویژه ای دارد و در اکثر شرکت ها و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.مشاهده سایر دستگاه های شیرینگ قزل صنعت آریا در لینک های زیر :

    خرید شیرینگ پک کابینی

    هنگام خرید دستگاه شیرینگ پک کابینی باید به یک سری از نکات، توجه ویژه ای داشته باشید. برای مثال در ابتدا باید میزان حجم محصولات تولیدی کارخانه و یا کارگاه خود را به صورت دقیق در نظر بگیرید. علاوه بر این باید در مورد ابعاد و اندازه دقیق محصولات اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید.

    مشتری باید اندازه کابین دستگاه را با در نظر گرفتن ابعاد محصولات تولیدی کارگاه خود، انتخاب کند. در غیر این صورت در روند بسته بندی اختلال ایجاد خواهد شد. هر کارگاه و کارخانه ای باید با توجه به نوع نیاز تولیدی خود، جهت خرید و انتخاب درست این دستگاه اقدام کند. در غیر این صورت ممکن است فرایند بسته بندی محصولات با سرعت نسبتاً مناسبی انجام نگیرد. حتماً قبل از خرید این دستگاه در مورد قابلیت ها و ویژگی های آن اطلاعات کافی به دست آورید. اگر هنگام خرید تمامی نکات را در نظر بگیرید، آنگاه دیگر در طول مدت زمان استفاده از این دستگاه نیازی به تعویض قطعات و یا ارتقا امکانات دستگاه نخواهید داشت.

    شیرینگ پک کابینی به طور کلی از دو بخش اصلی ساخته شده است که هر کدام وظیفه خاصی دارد. اجزای دستگاه شیرینگ پک به یکدیگر مرتبط هستند و هر کدام کار جز دیگر را تکمیل می کند. بر همین اساس در صورت بروز خطا در اجزای دستگاه بسته بندی، باید سریعاً نسبت به تعویض و یا تعمیر بخش مورد نظر اقدام شود در غیر این صورت، روند بسته بندی محصولات با مشکل مواجه خواهد شد. یکسری المنت های برشی و گرمایشی ویژه ای در این دستگاه قرار گرفته شده که تکمیل مراحل بسته بندی به این دو المنت وابسته است. یک سری قطعات همچون کنتاکتور، فن، دینام، سینی کار و … نیز جزء اجزای دیگر این دستگاه محسوب می شوند.

    ایمنی دستگاه شیرینگ

    دستگاه شیرینگ کابینی به کمک نایلون از محصولات شما محافظت می کند. این دستگاه بسته بندی زیبا و بسیار بی نقصی را برای محصولات شما انجام خواهد داد. علاوه بر این تمامی محصولات بعد از بسته بندی شدن از هر گونه آسیب و صدمه احتمالی در امان خواهند ماند.

    این دستگاه برای بسته بندی انواع مواد غذایی و بهداشتی قابل استفاده است. روش بسته بندی با این دستگاه کاملاً اصولی و بهداشتی است و از نفوذ عوامل بیماری زا و خطرناک به درون بسته ها جلوگیری می کند. امروزه اپراتور به راحتی می تواند در زمان اندکی نسبت به نصب و راه اندازی این دستگاه ها اقدام کند.

    امروزه دیگر نمی توان بسته بندی محصولات مختلف را با استفاده از نیروی انسانی انجام داد؛ زیرا هم بسیار وقت گیر است و هم اینکه نکات بهداشتی به درستی رعایت نخواهد شد. بر همین اساس بهتر است برای پیشبرد اهداف شرکت و کارگاه خود از این دستگاه استفاده کنید و با رعایت تمامی نکات ایمنی و بهداشت، محصولات خود را به درستی بسته بندی کنید.

    دستگاه شیرینگ کابینی چیست؟

    دستگاه شیرینگ پک کابینی، یکی از بهترین و مناسب ترین دستگاه های بسته بندی محصولات مختلف است. امروزه این دستگاه در بین شرکت ها و کارخانه ها، طرفداران بسیار زیادی دارد؛ زیرا سرعت بسته بندی این دستگاه بسیار بالا است. امروزه به دلیل اهمیت بالایی که این دستگاه دارد، انواع مختلف آن با ویژگی ها و توانایی های بخصوص طراحی و تولید می شود. هر کدام از انواع دستگاه های بسته بندی دارای قطعات و اجزای بخصوص و ویژه ای هستند. این دستگاه ها قابلیت های بسیار ویژه ای دارند به همین خاطر اکثر شرکت ها و کارخانه ها از این دستگاه استفاده می کنند.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر دستگاه های شیرینگ پک می توانید مطلب شیرینگ پک چیست را در سایت قزل صنعت آریا مطالعه بفرمایید.

    قیمت دستگاه شیرینگ پک کابینی

    قیمت خرید شیرینگ پک کابینی  تا حد زیادی به نوع آن و قابلیت هایی که دارد، وابسته است. هر چقدر دستگاه بسته بندی کارایی بیشتری داشته باشد، آنگاه قیمت خرید آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. کارگاه های کوچکی که تعداد محصولات تولیدی کمی دارند، می توانند با پرداخت هزینه مناسب نسبت به خرید دستگاه نیمه اتوماتیک شیرینگ کابینی اقدام کنند. کارخانه ها و شرکت های بزرگ باید برای رسیدگی به امور بسته بندی محصولات متعدد از جمله دستگاه شیرینگ تمام اتومات استفاده کنند. سرعت عمل این دستگاه بسیار بالاتر است؛ به همین خاطر قیمت خرید آن نیز بیشتر از سایر انواع دستگاه شیرینگ پک کابینی است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *