شیرینگ پک بطری

امروزه به کمک شیرینگ پک بطری می توان انواع بطری های آب معدنی، نوشابه، آب میوه و … را با دقت و کیفیت بسیار بالایی، بسته بندی کرد. سرعت بسته بندی بطری با استفاده از این دستگاه  بسیار افزایش پیدا خواهد کرد. بر همین اساس امروزه در صنایع و تولیدی های مختلف از قابلیت های این دستگاه ها استفاده می شود. تولید کنندگان همواره به دنبال روشی مطمئن برای بسته بندی محصولات خود هستند؛ زیرا بسته بندی درست محصولات، احتمال آسیب رسیدن به آن ها را هنگام جابجایی و انتقال، به میزان چشمگیری کاهش می دهد. علاوه بر این بسته بندی زیبا و باکیفیت محصولات، مشتری را نیز برای خرید آن ها ترغیب خواهد کرد.

انواع شیرینگ بطری

امروزه به دلیل افزایش اهمیت شیرینگ پک بطری، تقاضا برای خرید و سفارش این دستگاه بسیار افزایش پیدا کرده است. انواع مدل های آن برای رفع نیاز کارخانه ها و تولیدی های مختلف تولید می شوند. کیفیت بسته بندی این دستگاه ها به تکنولوژی ساخت آن ها بستگی دارد.

شرکت قزل صنعت آریا برای رفع نیاز تولیدی ها و کارخانه های مختلف، انواع مدل های شیرینگ پک را با کیفیت بسیار بالایی طراحی و تولید می کند. انواع شیرینگ بطری دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک برای مشتریان قابل سفارش است. بنابراین افراد می توانند متناسب با کسب و کار خود، دستگاه شیرینگ مناسبی را تهیه کنند.

شیرینگ پک بطری قزل صنعت آریا

شیرینگ پک کد SB01

شیرینگ انواع بطری

شیرینگ بطری کد SB02

شیرینگ کد SB03

دستگاه شیرینگ بطری

شیرینگ بطری کد SB04

دستگاه شیرینگ پک بطری

شیرینگ کد SB05

شیرینگ بطری کد SB06

دستگاه شیرینگ پک کابینی، یکی دیگر از دستگاه های پرکاربرد و ویژه ای است که فضای چندان زیادی از محل کار شما را اشغال نمی کند، به همین خاطر به راحتی می توانید محیط مناسبی را برای نصب و نگهداری از این دستگاه انتخاب کنید. معمولاً این دستگاه بیشتر برای بسته بندی محصولاتی استفاده می شود که وزن کمتری دارند.

مشاوره، اطلاع از قیمت ها و ثبت سفارش

    شیرینگ پک بطری قزل صنعت آریا

    شیرینگ پک تونلی

    دستگاه شیرینگ پک تونلی، یکی دیگر از دستگاه های پرکاربرد صنعتی است که در انواع مدل های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طراحی و ساخته می شود. این دستگاه بیشتر برای بسته بندی محصولاتی به کار می رود که وزن بیشتری دارند. نایلون های پلی اتیلن مخصوص به کمک این دستگاه به دور محصولات پیچیده می شوند.

    صنایع و تولیدی های مختلفی که می خواهند بطری ها را به صورت چندتایی در کنار یکدیگر بسته بندی کنند می توانند از شیرینگ پک تونلی استفاده کنند. نایلون شیرینگ پلی اتیلن از مقاومت بسیار بالایی نسبت به سایر نایلون ها برخوردار است، به همین خاطر همواره از انواع مدل های نایلون پلی اتیلن در بسته بندی محصولات استفاده می شود.

    شیرینگ پک دستی بطری

    شیرینگ پک دستی بطری

     

    شیرینگ پک دستی بطری برای بسته بندی تعداد محدودی از بطری ها مناسب است. این دستگاه مجهز به ماشین دوخت دستی و سشوار ویژه است که به کمک دستگاه شیرینگ پک دستی بطری می توان سریعتر نایلون مخصوص را به دور چندین بطری و محصول قرار داد.

    روش کار با دستگاه شیرینگ دستی بطری بسیار ساده و آسان است. سشوار صنعتی به نیروی کار انسانی کمک می کند تا نایلون را به دور محصولات فیکس کند و از نفوذ گرد و خاک به داخل محصولات جلوگیری کند. سشوارهای صنعتی مشابه با سشوار های آرایشگاهی، کار می کنند، به همین خاطر استفاده از این وسیله، دشواری چندان خاصی نخواهد داشت. این دستگاه قیمت خرید بسیار مناسب و ارزانی دارد و به دلیل طراحی ساده ای که دارد، بیشتر برای تولیدی ها و کارخانه های کوچک قابل استفاده است.

    این محصول برای افرادی که در خانه کار می کنند و قصد بسته بندی محصولات خود را دارند، بسیار مناسب است. ظاهر بسته بندی با شیرینگ پک دستی قابل قبول است. این دستگاه بیشتر به دلیل قیمت مناسبی که دارد، مورد توجه تولیدی ها و کارگاه های کوچک قرار گرفته است.

    شیرینگ پک اتوماتیک

    شیرینگ اتوماتیک

     

    دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک برای بسته بندی محصولات متعدد در اندازه و ابعاد مختلف بسیار مناسب است. امروزه انواع مدل های دوگانه سوز و گازی این دستگاه متناسب با نیاز مشتریان طراحی و تولید می شود. تکنولوژی بسیار پیشرفته ای در طراحی شیرینگ پک اتوماتیک به کار گرفته شده؛ به همین خاطر این دستگاه از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است.

    شیرینگ پک بطری اتوماتیک به گونه ای طراحی شده است که بطری ها و محصولات متعدد را بدون دخالت نیروی انسانی به خوبی در کنار یکدیگر قرار می دهد و آن ها را با استفاده از نایلون های پلی اتیلن بسته بندی خواهد کرد. کیفیت بسته بندی با این دستگاه بسیار بهتر و مطلوب تر از سایر دستگاه های شیرینگ پک است.

    کارخانه ها و تولیدی های بزرگی که تعداد محصولات زیادی را در طول روز تولید می کنند باید حتماً از مزایا و قابلیت های شیرینگ پک اتوماتیک استفاده کنند. هزینه خرید این دستگاه به دلیل کارایی بالایی که دارد، گران تر از سایر مدل های شیرینگ پک بطری است.

    قیمت دستگاه شیرینگ دستی بطری

    هزینه خرید شیرینگ پک بطری به نوع مدل دستگاه و حجم بسته بندی کارخانه ها و تولیدی های مختلف بستگی دارد. بنابراین نمی توان قیمت ثابتی برای دستگاه شیرینگ پک تعیین کرد. مشتریان برای کسب اطلاعات در مورد قیمت و هزینه خرید شیرینگ پک بطری می توانند با مشاورین قزل صنعت آریا تماس بگیرند.

    قزل صنعت آریا با ارائه خدمات مشاوره رایگان به مشتریان، آن ها را برای خرید آسان و راحت راهنمایی خواهد کرد و مناسب ترین و با کیفیت ترین شیرینگ پک را در اختیار آن ها قرار خواهد داد. تیم قزل صنعت آریا  بهترین دستگاه شیرینگ پک را با توجه به نیاز و خواسته مشتری طراحی و تولید می کند.

    شیرینگ پک بطری ارزان

    شیرینگ پک بطری ارزان

     

    امروزه کارخانه ها و تولیدی های کوچک و بزرگ با توجه به نیاز کسب و کار خود می توانند از مزایای انواع دستگاه شیرینگ پک بطری، استفاده کنند. تنوع شیرینگ پک موجود در بازار، این امکان را به مشتریان می دهد که بهترین و مناسب ترین دستگاه را برای بسته بندی محصولات خریداری کنند.

    هزینه خرید این دستگاه به تکنولوژی ساخت آن ها و همچنین امکاناتی که دارند، وابسته است. امروزه افراد مختلف می توانند با پرداخت کمترین هزینه، شیرینگ پک بطری ارزان را خریداری کنند. دستگاه شیرینگ پک بطری ارزان، قیمت کمتر و مناسب تری نسبت به سایر مدل های این دستگاه دارد، به همین خاطر به عنوان دستگاه شیرینگ پک بطری ارزان در بازار به فروش می رسد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *