شیرینگ کارتن یکی از دستگاه های ویژه بسته بندی است که در صنایع و کارخانه مختلف، مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه رول پلاستیک را به دور کارتن ها می پیچد و از محتویات درون کارتن در برابر نفوذ آب، رطوبت، گرد و خاک و … جلوگیری می کند.

شیرینگ پک کارتن

دستگاه شیرینگ پک برای سهولت بسته بندی انواع کارتن های کوچک و بزرگ به کار می رود. این دستگاه از جمله مهمترین تجهیزات صنعتی محسوب می شود که ارزش خرید بسیار بالایی دارد. امروزه با استفاده از این دستگاه می توان بسته بندی محصولات مختلف و کارتن ها را با کمترین هزینه انجام داد.

این دستگاه به منظور نظم دهی بیشتر به کارتن ها مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه صنایع مختلف دارویی، غذایی، بهداشتی و … از مزایا و قابلیت های این دستگاه، استفاده می کنند.

دستگاه شیرینگ پک کارتن

انواع دستگاه شیرینگ

امروزه کارخانه ها و تولیدی های مختلف می توانند متناسب با نیاز کسب و کار خود، ساده ترین و یا پیشرفته ترین شیرینگ پک کارتن را سفارش دهند. انواع مدل های این دستگاه در قزل صنعت آریا با بهترین کیفیت ساخته می شود.

مزایای استفاده از دستگاه شیرینگ کارتن

امروزه محصولات مختلف به هنگام جابجایی در کارتن ها، ممکن است دچار آسیب و شکستگی شوند برهمین اساس اغلب کارخانه ها و تولیدی های بزرگ و کوچک از این دستگاه برای وکیوم کردن کارتن های بزرگ و کوچک استفاده می کنند.

احتمال شکستگی محصولات به هنگام جابجایی و نقل انتقال بسیار زیاد است. به همین خاطر بهتر است برای جلوگیری از پارگی کارتن ها از شیرینگ کارتن برای بسته بندی دو یا چند کارتن در کنار یکدیگر استفاده شود. این دستگاه هزینه بسته بندی محصولات را به میزان قابل توجهی کاهش داده و از شکستگی محصولات و ضرر اقتصادی نیز جلوگیری می کند. با استفاده از این دستگاه، ظاهر بسته بندی محصولات نیز بسیار بهتر می شود.

مشاوره ، اطلاع از قیمت ها و ثبت سفارش

    قیمت خرید شیرینگ کارتن

    هزینه خرید این دستگاه با توجه به نوع تکنولوژی ساخت این دستگاه، تعیین می شود. انواع مدل های دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک شیرینگ کارتن متناسب با نیاز مشتریان طراحی و تولید می شود. معمولاً دستگاه های خودکار شیرینگ پک هزینه خرید بسیار بیشتری نسبت به سایر مدل های این دستگاه در بازار دارد.

    تولیدی های کوچک برای بسته بندی کارتن ها از مدل های دستی شیرینگ پک استفاده می کنند. قیمت خرید شیرینگ دستی بسیار ارزان و مناسب است، به همین خاطر کارفرما برای خرید این دستگاه با مشکل اقتصادی مواجه نخواهند شد. مدل تمام اتوماتیک این دستگاه برای کارخانه ها و تولیدی های بزرگ به کار گرفته می شود.

    کیفیت تجهیزات و امکانات این دستگاه نیز در تعیین هزینه خرید آن، تاثیر مستقیم می گذارد. هرچقدر تجهیزات و امکانات بسیار پیشرفته تری در ساخت این دستگاه به کار رود، آنگاه هزینه خرید این دستگاه نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *