پرکن آبلیمو

پرکن آبلیمو یکی از دستگاه های پرکاربردی است که در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه بسیاری از کارفرمایان برای شروع کسب و کار حرفه ای خود با سرمایه محدود، این دستگاه را تهیه کرده و بیزینس خود را راه اندازی می کنند.

امروزه علاوه بر کارخانه های بزرگ، بسیاری از کارگاه های کوچک نیز، دستگاه پرکن آبلیمو را خریداری می کنند. شرکت قزل صنعت آریا با در نظر گرفتن کسب و کار شما، بهترین دستگاه پرکن مایعات را با امکانات ویژه طراحی و تولید می کند. تیم قزل صنعت آریا، مجهزترین دستگاه های صنعتی را با کیفیت بسیار ویژه در اختیار مشتریان قرار می دهد. برخی از مدل های این دستگاه به صورت دستی طراحی می شوند و در کارگاه های کوچک، مورد استفاده قرار می گیرند. کارخانه ها و کارگاه های بزرگ باید از دستگاه آبلیمو پرکن مجهز به نوار نقاله استفاده کنند؛ زیرا در کارخانه های بزرگ، سرعت بسته بندی و پرکردن بطری های آبلیمو اهمیت بسیار زیادی دارد.

پرکن آبلیمو

انواع پرکن آبلیمو

  • پرکن مایعات رقیق: پرکن مایعات رقیق معمولاً تعداد نازل های زیادی دارد و برای پرکردن انواع مایعات رقیق مثل آبلیمو، دوغ، آب معدنی، انواع عرقیات و … مورد استفاده قرار می گیرد.
  •  
  • پرکن ثقلی مایعات: پرکن مایعات ثقلی به راحتی مایعات رقیق را با کمک نیروی جاذبه از نازل به داخل ظروف بسته بندی منتقل می کند. این دستگاه از پرفروش ترین انواع دستگاه های پرکن است که بیشتر برای مایعات رقیق مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه های پرکن مایعات در تعداد مختلفی نازل ساخته و طراحی میشوند که شما می توانید از طریق لینک زیر انواع آن ها را بررسی و مشاهده بفرمایید :

 

 پرکن سرکه

تکنولوژی بسیار پیشرفته ای در ساخت پرکن سرکه به کار گرفته شده است، به همین خاطر این دستگاه از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است. شرکت قزل صنعت آریا، بهترین دستگاه پرکن سرکه را  در سطح بین المللی طراحی و تولید می کند.

این دستگاه با دقت بسیار بالایی طراحی می شود، به همین خاطر احتمال بروز خطا به هنگام کار با این دستگاه بسیار پایین است. این دستگاه از به هدر رفتن سرکه به هنگام بسته بندی جلوگیری می کند. تمامی بطری های سرکه با نظم مشخصی بر روی نوار نقاله حرکت می کنند و به سمت نازل های پرکن سرکه هدایت می شوند.

انواع مدل های دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک پرکن سرکه از ویژگی های متعددی برخوردار هستند. دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک بسیار پیشرفته تر از سایر دستگاه های پرکن مایعات است. این دستگاه کارایی بسیار منحصر بفردی دارد و بسیار ایمن است. این دستگاه معمولاً به فضای بسیار بیشتری برای نصب نیاز دارد در حالی که مدل دستگاه پرکن دستی در کوچک ترین فضا نیز قابل نصب و اجرا است.

برخی از مدل های این دستگاه مجهز به سیستم درب بند اتوماتیک نیز هستند که این موضوع ارزش خرید دستگاه پرکن مایعات را به میزان چشمگیری افزایش می دهد. امکانات و قابلیت های بسیار متعدد این دستگاه ها متناسب با خواسته مشتری بر روی دستگاه طراحی می شوند.

مزایا و نکات استفاده

امروزه بدون استفاده از پرکن آبلیمو، امکان بسته بندی آسان و سریع بطری های آبلیمو وجود نخواهد داشت. این دستگاه از جنس استیل است، به همین خاطر به راحتی می توان هر چند وقت یکبار، تمامی قسمت های آن را شستشو داد و از آلودگی های احتمالی، پاکسازی کرد.

این دستگاه عملکرد بسیار خوبی دارد. تمامی نکات بهداشتی با کمک این دستگاه به درستی رعایت می شود، به همین خاطر ارزش و کیفیت محصولات به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند. امروزه اکثر مشتریان از کارخانه ها و کارگاه هایی آبلیمو تهیه می کنند که مجهز به دستگاه پرکن آبلیمو باشند.

این دستگاه طول عمر بالایی دارد، به همین خاطر احتمال بروز نقص فنی به هنگام استفاده از این دستگاه بسیار پایین است. کارفرما با کمترین هزینه می تواند نقص های احتمالی موجود در دستگاه را برطرف کند. این دستگاه پرکاربرد و مفید برای پیشبرد اهداف کارخانه ها و کارگاه های کوچک و بزرگ بسیار مناسب و ضروری است.

بهتر است هنگام استفاده از پرکن آبلیمو از نظافت و پاکیزگی آن اطمینان حاصل کنید زیرا این دستگاه به طور مستقیم با آبلیمو در تماس است و می تواند آن را آلوده کند. دستگاه پرکن آبلیمو تمام اتوماتیک از دستگاه های پیشرفته ای است که در کارخانه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد، هنگام کار با این دستگاه بهتر است تنظیمات آن را بررسی کنید و فاصله زمانی بین بطری های متوالی آبلیمو را مشخص کنید.

قیمت پرکن آبلیمو

امروزه با سفارش دستگاه پرکن آبلیمو از شرکت قزل صنعت آریا می توانید از مزایای این دستگاه به خوبی استفاده کنید و سرعت تولید و بسته بندی خود را افزایش دهید. امکانات و قابلیت های این دستگاه نقش مهمی در تعیین قیمت خرید آن دارد. مشتری قابلیت های این دستگاه را با توجه به بودجه ای که در اختیار دارد، انتخاب می کند.

تعداد نازل های این دستگاه از جمله عوامل تاثیرگذار در قیمت خرید آن است. مدل های پرکن آبلیمو دستی به دلیل طراحی ساده تر و امکانات جزئی تر از هزینه خرید کمتری برخوردار هستند. بنابراین کسب و کارهای کوچک به راحتی می توانند با پرداخت هزینه مناسب، دستگاه مناسبی را خریداری کنند. نوع عملکرد این دستگاه و همچنین تکنولوژی ساخت آن از دیگر ملاک های تعیین کننده قیمت خرید دستگاه پرکن مایعات هستند که باید به هنگام خرید این دستگاه به آن ها توجه کرد. بهتر است برای تخمین قیمت خرید دقیق و روز دستگاه های صنعتی به سایت قزل صنعت آریا مراجعه کنید.

 

پرکن آبلیمو ارزان

امروزه می توان با هزینه اندکی نسبت به خرید دستگاه ارزان اقدام کرد. آبلیمو ارزان با امکانات محدودتری طراحی می شود، این دستگاه نیز کارایی و عملکرد بسیار مطلوبی دارد و نسبت به سایر دستگاه ها از قیمت خرید مناسب تری برخوردار است.

اکثر کارگاه های کوچک به دنبال خرید دستگاه پرکن آبلیمو ارزان قیمت هستند. این دستگاه به راحتی بطری ها و ظروف آبلیمو را پر کرده و سرعت بسته بندی و آماده سازی محصولات را افزایش می دهد. معمولاً دستگاه پرکن مایعات ارزان به صورت دستی طراحی می شود و آپشن های چندان زیادی در طراحی آن در نظر گرفته نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *