تسمه نوار نقاله PVC

تسمه نقاله PVC، یکی از بهترین و باکیفیت ترین نوار نقاله موجود در بازار است. این محصول بسیار کاربردی دارای یکسری صفحات متحرک و بسیار مقاوم است. جنس این صفحات از الیاف درجه یک پلی ونیل کلراید است، به همین خاطر مقاومت و استحکام قابل توجهی دارد. گیربکس و موتور این دستگاه، نیروی لازم برای حرکت این صفحات متحرک را فراهم می کند.

امروزه بسیاری از بسته ها و محصولات کوچک و بزرگ را به کمک قابلیت های تسمه نقاله PVC، جابجا می کنند، به همین خاطر سرعت جابجایی و انتقال مواد غذایی، دارویی و… تا حد زیادی افزایش پیدا می کند. این دستگاه کاربرد بسیار وسیعی دارد، به همین خاطر هیچ محدودیتی در استفاده از این وسیله وجود نخواهد داشت.

امروزه دیگر جابجایی محصولات مختلف به صورت دستی در صنایع و کارخانه، عملاً غیر ممکن است؛ زیرا در طول روز چندین کالا در کارخانه و صنایع مختلف تولید می شوند که جابجایی دستی آن ها مدت زمان بسیار زیادی طول خواهد کشید و باعث ایجاد هرج و مرج و شلوغی در فضای کار می شود. به همین خاطر توصیه می شود برای سهولت جابجایی انواع کالاها از قابلیت های تسمه نقاله PVC استفاده شود.

مواد غذایی و دارویی از جمله حساس ترین محصولات هستند که نباید کوچکترین برخوردی با نیروی انسانی داشته باشند؛ زیرا در غیر این صورت، کیفیت این محصولات زیر سوال خواهد رفت. نوار نقاله PVC، مناسب ترین و بهترین انتخاب برای جابجایی این محصولات است؛ زیرا از ماهیت اصلی آن ها محافظت می کند.

نوار نقاله pvc
نقاله pvc
تسمه نقاله pvc
دستگاه نوار نقاله pvc
دستگاه نوار نقاله pvc
نوار نقاله پی وی سی
تسمه نقاله پی وی سی
نقاله پی وی سی
تسمه پی وی سی

اطلاع از قیمت ها و ثبت سفارش

    دستگاه نوار نقاله pvc

    تسمه نقاله PVC، از جمله تجهیزات مهم و بهداشتی است که امروزه در صنعت غذایی و دارویی مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه انواع مدل های این وسیله در اندازه و ابعاد مختلف بر حسب نیاز مشتری طراحی می شود. ضخامت این وسیله معمولاً بین یک تا 6 میلی متر متغیر است.

    فرآورده های ساخته شده از پلی وینیل کلوراید، همگی با دوام و باکیفیت هستند. این محصول به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد، در صنایع مختلف به کار برده می شود. لازم به ذکر است که این تسمه نوار نقاله هیچ تغییری در ماهیت مواد غذایی و یا دارویی ایجاد نمی کند.

    امروزه صنایع مختلف بر حسب نیاز، تسمه نوار نقاله تک لایه و یا چند لایه را برای پیشبرد اهداف خود سفارش می دهند. امروزه صنایع مختلف نانوایی، مواد غذایی، پخت و پز شیرینی، گوشت، مرغ، مواد غذایی، دارویی، الکترونیک، کار با چوب و …. از قابلیت های این دستگاه جهت افزایش کیفیت کار خود استفاده می کنند.

    این دستگاه امروزه از نظر مشتریان بسیار مورد توجه قرار گرفته است؛ زیرا متقاضیان خرید این وسیله می توانند تسمه نوار نقاله را در ابعاد و ضخامت مورد نظر خود سفارش دهند. این محصول از مقاومت بسیار ویژه ای برخوردار است؛ زیرا الیاف پلی استر بسیار مرغوب و باکیفیت برای ساخت آن در هم تنیده شده اند.

    انواع تسمه نقاله PVC

    انواع تسمه نقاله PVC، موجود در بازار با توجه به نیاز مشتری طراحی و ساخته می شود. مشخصات فیزیکی محصولات تولیدی در کارخانه ها در تعیین پهنای تسمه نوار نقاله PVC نقش بسیار مهمی دارد. بنابراین هرچه ابعاد محصول کارخانه بزرگتر باشد، آنگاه باید نوار نقاله پهن تری برای جابجایی و انتقال محصولات انتخاب شود. در واقع نوع طراحی نوار نقاله به نیاز بازار و مشتریان وابسته است. چند مورد از انواع نوار نقاله پی وی سی به شرح زیر است:

    • تسمه نوار نقاله PVC آج‌ دار پله‌ای
    • تسمه نقاله PVC آج‌ دار شیاری
    • نوار نقاله دورو پلی‌استر
    • نوار نقاله پشت پی وی سی
    • نوار نقاله دو رو پی وی سی

    هنگام انتخاب جنس نوار نقاله نیز باید به ماهیت محصول کارخانه توجه شود. برای مثال برای جابجایی مواد غذایی و دارویی باید حتماً از نوار نقاله پی وی سی استفاده شود؛ زیرا باعث رعایت هرچه بیشتر بهداشت مواد غذایی می شود. رنگ تسمه نوار نقاله و یا شیب آن از جمله پارامتر های متعددی است که به نوع محصول بستگی دارد.

    امروزه انواع نوار نقاله، برای بهبود فعالیت انواع کارخانه ها و صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. میزان اصطکاک تسمه نوار نقاله و شیب آن به پارامتر های مختلفی وابسته است. به طوری که مشتری قبل از خرید باید نسبت به انتخاب دقیق تمامی این مشخصات اقدام کند.

    نوار نقاله بارگیری ، یکی از انواع این محصول است که معمولاً برای انتقال محصولات مختلف از کامیون به سمت سکو و یا از سکو به سمت کامیون مورد استفاده قرار می گیرد. نوار نقاله بارگیری به دلیل شیب مناسبی که دارد، فرایند جابجایی محصولات مختلف را آسان تر می کند.

    ویژگی های تسمه نقاله PVC

    نوار نقاله PVC در برابر انواع اشعه های خورشیدی و پرتوهای مختلف مقاوم است و دچار آسیب نمی شود. امروزه می توان با پرداخت هزینه بسیار مناسب از مزایای این وسیله در صنایع مواد غذایی و دارویی استفاده کرد.

    تسمه نقاله pvc مقاومت بسیار بالایی در برابر آب داغ، بخار، حلال های مختلف و سایر مواد دارد. در حالی که سایر تسمه های نقاله معمولاً عملکرد بسیار ضعیفی دارند. به همین خاطر همواره تهیه این وسیله برای بهبود سرعت کار کارخانه ها و صنایع مختلف ضروری است.

    نوار نقاله پی وی سی بسیار انعطاف پذیر و مستحکم است، به همین خاطر جابجایی انواع کالاها را با قدرت بسیار بالایی انجام می دهد. این محصول معمولاً به دلیل حرکت دائم، دچار فرسودگی و پوسیدگی می شود، به همین خاطر حتماً باید به هنگام انتخاب جنس تسمه نوار نقاله دقت کنید که از الیاف محکم و با دوام تهیه شده باشد.

    تسمه نوار نقاله پی وی سی، حتی در برابر مواد اسیدی نیز بسیار مقاوم است و دچار مشکل نمی شود. تجهیزات صنعتی، هزینه خرید بسیار بالایی دارند. به همین خاطر انتخاب دستگاه با کیفیت و با دوام از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در صورت انتخاب نادرست، کارفرما باید به صورت مداوم، هزینه مربوط به تعمیر و تعویض این دستگاه را پرداخت نماید.

    تسمه نقاله PVC  چیست؟

    نوار نقاله PVC از جمله تجهیزات مهم صنعتی است که تعداد لایه های تشکیل دهنده آن با توجه به نیاز مشتری تعیین می شود. امروزه تعداد بسیار زیادی از صنایع فعال در کشور از قابلیت های این وسیله استفاده می کنند و محصولات مختلف موجود در صنایع گوناگون، با کمک این وسیله راحت تر جابجا می شوند.

    امروزه تسمه نقاله PVC، سرعت انجام بسیاری از کارها را افزایش داده و کار نیروی انسانی را راحت تر کرده است. زیرا در گذشته برای جابجایی تعداد زیادی از بسته ها و محصولات از نیروی کار انسانی استفاده می شد. در حالی که امروزه بدون دخالت دست می توان تمامی محصولات کوچک و بزرگ را از طریق این دستگاه جابجا کرد.

    میزان ضخامت این محصول باید با توجه به وزن محصولات و سبک یا سنگین بودن آن ها انتخاب شود. در غیر این صورت ممکن است به تسمه نوار نقاله، آسیب فیزیکی وارد شود.

    طرز کار و مزایای نوار نقاله PVC

    تسمه نقاله PVC در تماس با کالاها و محصولات مختلف قرار می گیرد، به همین خاطر کیفیت و همچنین تمیزی این نوار نقاله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است بخصوص اگر محصولات تولیدی به مواد غذایی و یا دارویی مربوط باشند. لایه های بالایی تسمه نوار نقاله ممکن است صاف و یا آجدار باشند، انتخاب نوع سطح این دستگاه به نظر مشتری بستگی دارد.

    این دستگاه دارای غلتک است که به تسمه نوار نقاله کمک می کند تا جابجا شود و حرکت کند. موتور دستگاه، انرژی لازم برای جابجایی تسمه نوار نقاله را فراهم می کند. کیفیت اجزاء این دستگاه در بهبود عملکرد آن نقش بسیار چشمگیری دارد. بر همین اساس تمامی قطعات این دستگاه باید با دقت بالایی انتخاب شوند. امروزه کیفیت مواد غذایی و دارویی به کمک این وسیله افزایش پیدا کرده است؛ زیرا دیگر برای جابجایی این مواد نیازی به دخالت نیروی انسانی نیست. این محصول قبل از استفاده از صنعت مواد غذایی و دارویی، ابتدا مورد بررسی و آزمایش قرار گرفته است . همچنین کیفیت و بهداشت سطح آن توسط کارشناسان تضمین می شود.

    این محصول در محیط های مختلف با شرایط دمایی متفاوت، عملکرد بسیار خاص و ویژه ای دارد؛ زیرا مراحل ساخت نوار نقاله با حساسیت های بسیار بالایی انجام می شود. علاوه بر این تمامی آپشن ها و قابلیت های مهم برای بهبود عملکرد این دستگاه در طراحی آن، مورد توجه قرار می گیرد.  معمولاً این محصول در رنگ های سفید، آبی، سبز، سیاه و یا خاکستری طراحی و ساخته می شود. عرض این دستگاه می تواند بین 2000 تا 25000 میلی متری متغیر باشد.

    ساخت نوار نقاله pvc با استفاده از بهترین تجهیزات و قطعات انجام می گیرد. این محصول باید با کمک مهندسین کاربلد و توانمند انجام شود. در غیر این صورت دستگاه ساخته از قابلیت های چندان مطلوبی برخوردار نخواهد بود.

    قیمت نوار نقاله PVC

    تعیین قیمت نوار نقاله PVC با توجه به مشخصات و ویژگی های ظاهری این محصول انجام می گیرد. علاوه بر این، کارایی این دستگاه و همچنین قابلیت های آن نیز، هزینه خرید نوار نقاله پی وی سی را تغییر می دهد. جنس لایه های بالایی و زیرین نوار نقاله، شیب آن و همچنین صاف بودن و یا آجدار بودن آن باعث تغییر قیمت خرید این محصول می شود. عرض تسمه نوار نقاله، طول آن، میزان ضخامت از جمله سایر فاکتورهای تعیین کننده قیمت خرید این دستگاه به شمار می روند. هزینه خرید این دستگاه در مجموع به نفع کارفرما و صاحب شرکت است؛ زیرا با استفاده از این وسیله دیگر نیازی به استخدام نیروی کار انسانی زیاد نخواهد بود.

    عوامل موثر بر قیمت نوار نقاله pvc

    عوامل موثر بر قیمت نوار نقاله pvc بسیار متنوع است. مواد اولیه بسیار زیادی در ساخت نوار نقاله به کار گرفته می شود که مسلماً هر چقدر کیفیت متریال اولیه بیشتر باشد، آنگاه هزینه ساخت و فروش نوار نقاله نیز افزایش پیدا خواهد کرد. هزینه خرید نوار نقاله ثابت نیست، بنابراین مشتری بهتر است قبل از خرید با مهندسین قزل صنعت آریا صحبت کرده تا بتواند بهترین و مناسب ترین انتخاب را برای خود داشته باشد.

    امروزه به دلیل افزایش جمعیت کره زمین، تعداد کارخانه ها و صنعت های مختلف نیز زیاد شده است. بر همین اساس نیاز جامعه به دستگاه ها صنعتی به ویژه نوار نقاله نیز افزایش پیدا کرده است، در این بین شرکت قزل صنعت آریا توانسته است با به کار گیری جدیدترین متد ها  و روش های ساخت دستگاه نوار نقاله اعتماد بسیاری از کسب و کارها را در کشور عزیزمان به دست آورد.

    اما گفتنی است که عوامل موثر بر قیمت نوار نقاله pvc، متغیر هستند و به مرور زمان تغییر می کنند. هر کدام از مدل های نوار نقاله کاربردهای ویژه ای دارند که در تعیین قیمت نهایی خرید این وسیله تاثیر می گذارند. نوع نوار نقاله و امکاناتی که دارد می تواند هزینه خرید این وسیله را افزایش دهد. علاوه بر این جنس قطعات و لوازم این دستگاه نیز بسیار اثر گذار خواهد بود. به همین جهت بهتر است همین الان با شماره های موجود در سایت تماس برقرار کرده و یا به واتساپ مجموعه پیام دهید تا به شما بهترین پیشنهاد را ارائه دهیم.

    سایر دستگاه های نوار نقاله شرکت قزل صنعت آریا را میتوانید از طریق لینک های زیر مشاهده بفرمایید :

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *