دستگاه پرکن رب یکی از مهمترین تجهیزات صنعتی در کارخانه های تولیدکننده تولید رب است که از جایگاه بسیار ویژه ای در صنعت برخوردار است. مشتری باید هنگام خرید این دستگاه به ویژگی و مشخصات آن توجه ویژه ای داشته باشد تا در نهایت بهترین و مناسب ترین محصول را برای کسب و کار خود خریداری کند.

پرکن پمپی برای بسته بندی راحت و سریع رب گوجه فرنگی بسیار مناسب است. این دستگاه برای پر کردن مایعات غلیظی همچون رب بسیار کاربردی و مفید است؛ زیرا رب به دلیل گرانروی بالایی که دارد با استفاده از این دستگاه آسان تر بسته بندی می شود. این دستگاه به کمک پمپ مخصوصی که دارد رب را از داخل مخزن به سمت ظروف مخصوص هدایت می کند.

 

پرکن رب

دستگاه پرکن رب، نقش مهمی در افزایش سرعت بسته بندی این محصول دارد. رب گوجه فرنگی بعد از آماده سازی به سمت دستگاه پرکن هدایت می شود و سپس بدون هدر رفتن و هیچ گونه بی دقتی به داخل کنسرو و ظروف مخصوص ریخته می شود.

پرکن رب گوجه فرنگی

پرکن مایعات غلیظ برای پر کردن مایعاتی با  ویسکوزیته بالا مثل رب انتخاب بسیار مناسبی است. نحوه عملکرد این دستگاه به صورت ثقلی و یا پمپی است که معمولاً پرکن پمپی انتخاب مناسب تری برای انتقال مایعات غلیظ با گرانروی بالا است.

امروزه علاوه بر پرکن لودسلی می توانید از مزایای پرکن سیلندر پیستونی نیمه اتوماتیک نیز استفاده کنید. این دستگاه نیز بیشتر برای پر کردن مایعاتی با ویسکوزیته بالا به کار برده می شود. این دستگاه عملکرد بسیار دقیق و ویژه ای دارد، به همین خاطر همواره مقدار مشخصی از مواد غلیظ را با پیستون مخصوص به داخل ظروف مورد نظر منتقل می کند. دستگاه پرکن سیلندر پیستونی نیز در انواع مدل های مختلف طراحی و تولید می شود. برای مشاهده انواع دستگاه پرکن مایعات غلیظ میتوانید لینک های زیر را بررسی بفرمایید:

انواع پرکن رب گوجه فرنگی

انواع مدل های پرکن رب برای رفع نیاز های صنایع و کارگاه های مختلف در بازار تولید و عرضه می شود. این دستگاه ها با طراحی های مختلف و قیمت های خرید متنوع در بازار به فروش می رسند. مشتری می تواند بر حسب نیاز از انواع مدل دستی، نیمه اتوماتیک و یا تمام اتوماتیک استفاده کند.

دستگاه پرکن رب دستی، ساده ترین مدل این دستگاه است که برای مصارف خانگی و تولیدی های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد؛ زیرا سرعت پر کردن رب با این دستگاه پایین بوده و برای پر کردن تعداد ظروف و یا قوطی کم و محدود مناسب است.

کارخانه ها و تولیدی های بزرگ که در طول روز تعداد قابل توجهی قوطی های رب آماده می کنند باید از مدل های نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک این دستگاه استفاده کنند. مدل تمام اتوماتیک این دستگاه از بهترین و مجهز ترین مدل هایی است که می توانید آن را خریداری کنید.

پرکن مایعات اتوماتیک به صورت کاملاً حرفه ای طراحی شده است و تمامی مراحل بسته بندی و آماده سازی قوطی های رب را بدون دخالت نیروی کار انسانی انجام می دهد. دقت و کیفیت بسته بندی این دستگاه بسیار بالا است. بر همین اساس همواره از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است.

قیمت پرکن رب

مشتری به هنگام خرید این دستگاه ها به قیمت آن باید توجه می کند. مشتری با توجه به تعداد محصولات کارگاه و یا کارخانه خود در مورد مدل این دستگاه ها باید تصمیم گیری کند. قیمت خرید انواع مدل های این دستگاه با یکدیگر متفاوت است. این موضوع به مشتری کمک می کند تا با بودجه ای که در اختیار دارد بتواند دستگاه صنعتی مورد نیاز کسب و کار خود را تهیه کند.

دستگاه پرکن رب تمام اتوماتیک به دلیل تکنولوژی پیشرفته ای که در طراحی آن به کار رفته، از قیمت خرید بالاتری به نسبت سایر تجهیزات برخوردار است. بر همین اساس کارگاه ها و تولیدی های کوچک برای صرفه جویی در مخارج و هزینه ها بهتر است از مدل های نیمه اتوماتیک و یا دستی این دستگاه ها استفاده کنند.

پرکن رب ارزان

اگر به دنبال خرید پرکن رب ارزان هستید، نگران نباشید؛ زیرا امروزه با هر رنج قیمتی می توانید دستگاه پرکن رب مناسب خریداری کنید. هر چقدر امکانات و آپشن های دستگاه پرکن مایعات بیشتر باشد آنگاه هزینه خرید آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

دستگاه پرکن رب دستی یکی از ارزان قیمت ترین مدل های این دستگاه است که مشتریان با صرف کمترین هزینه می توانند آن را خریداری کنند. تجهیزات و امکانات کمی در این دستگاه به کار برده شده است ولی با این حال عملکرد بسیار خوبی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *