چسب زن پارچه

امروزه با استفاده از چسب زن پارچه به راحتی می توان فرایند چسبکاری بافت پارچه را با دقت و ظرافت بالا انجام داد. چسب زن پارچه، یکی از ماشین آلات صنعتی جدید و بسیار پرکاربردی است که سرعت تولید و آماده سازی بسیاری از محصولات را افزایش می دهد.

چسب زن پارچه، مجهز به مخزن ویژه ای است که چسب پارچه در داخل آن ریخته می شود. سپس با استفاده از تیغه مخصوص دستگاه، چسب مورد نیاز بر روی بافت پارچه به صورت یکنواخت، پخش می شود. چسب زن پارچه متناسب با نظر مشتری و نیاز حرفه کاری وی طراحی و تولید می شود.

تیغه این دستگاه، میزان ضخامت چسب را تعیین می کند. بنابراین به راحتی می توانید چسب زن پارچه ای را متناسب با نیاز کسب و کارتان تنظیم کنید. و از مزایای آن جهت تسریع فرایند تولید محصولات پارچه ای، بهره مند شوید. این دستگاه، عملکرد بسیار خوبی دارد و دارای کلید خاموش و روشن است.

دستگاه اتوماتیک چسب زن پارچه، از جمله پیشرفته ترین دستگاه های چسب زن موجود در بازار است. این دستگاه، کارایی بسیار مطلوبی دارد و از هدر رفتن چسب پارچه، جلوگیری می کند. چسبکاری پارچه به کمک این دستگاه بسیار راحت تر و دقیق تر از روش های دستی و سنتی انجام می شود.

قیمت

قیمت دستگاه چسب زن پارچه با توجه به قطعات به کار گرفته شده در ساخت دستگاه و همچنین قابلیت های آن، تعیین می شود. امروزه انواع مدل های دستگاه چسب زن برای کاغذ، چرم، کارتن و … ساخته می شوند. این دستگاه قابلیت ها و آپشن های متنوعی دارند که در تعیین هزینه خرید آن ها، تاثیر گذار است.

دستگاه های پیشرفته و اتوماتیک چسب زن را می توانید با پرداخت هزینه مناسب و مقرون به صرفه خریداری کنید. قیمت ماشین آلات صنعتی به نوع عملکرد و طراحی آن ها بستگی دارد.

 

انواع چسب زن

  • چسب زن کارتن:

 

چسب زن کارتن ، نقش بسیار مهمی در بسته بندی کارتن های بزرگ و کوچک دارد. امروزه با کمک این دستگاه می توان تعداد بسیاری بالایی از محصولات را در داخل کارتن های مخصوص، بسته بندی کرد. این دستگاه در انواع مدل های دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک طراحی و تولید می شود. امکانات و قابلیت های انواع چسب زن کارتن به نظر و سلیقه مشتری بستگی دارد.

  • چسب زن کاغذ:

چسب زن کاغذ دیواری

 

چسب زن کاغذ ، وسیله ای بسیار پیشرفته و مهمی است که امروزه برای چسبکاری کاغذ دیواری مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از افراد هنگام تهیه کاغذ دیواری، نگران مراحل چسبکاری و نصب آن هستند. در حالی که با استفاده از چسب زن کاغذ، به راحتی و بدون هیچ مشکلی، می توان فرایند نصب کاغذ دیواری را با دقت و کیفیت بسیار بالایی انجام داد.

  • چسب زن چرم:

چسب زن چرم

 

چسب زن چرم ، چسب مخصوص چرم را به صورت یکنواخت با قطر های مشخص شده بر روی بافت چرم پخش می کند. این دستگاه در صنعت تولید کفش چرم بسیار مورد استفاده و استقبال قرار گرفته است. انواع کفش و کیف چرم به کمک چسب زن چرم با کیفیت و دقت بیشتری تولید می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *