دستگاه شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک یکی از جدیدترین و پراستفاده ترین دستگاه ساخته شده در دنیا است. تکنولوژی مدرن و جدیدی در ساخت این دستگاه بکار گرفته شده است. مهندسین و متخصصین توانمند با استفاده از مرغوب ترین متریال، این دستگاه را تولید می کنند. انواع دستگاه شیرینگ تونلی و کابینی با کارایی منحصر بفرد و درجه یک به منظور بسته بندی درست و استاندارد محصولات شرکت شما، در بازار به فروش می رسد.

امروزه استفاده از دستگاه شیرینگ پک برای بسته بندی محصولات به منظور نگهداری هرچه بهتر از آن ها صورت می گیرد. علاوه بر این، شیرینگ کردن محصولات از نظر ویژگی های ظاهری نیز حائز اهمیت است. دستگاه ویژه شیرینگ پک، محصولات را به خوبی کنار یکدیگر قرار می دهد و بسته بندی کاملاً یکدست و شیکی را برای آن ها فراهم می کند. این موضوع از نظر سهولت جابه جایی آن ها نیز اهمیت دارد.

کاربرد اصلی شیرینگ پک، حفاظت و نگهداری محصولات تولیدی کارخانه ها و شرکت ها است. این دستگاه به دلیل کارایی بسیار ویژه ای که دارد، روز به روز بیشتر مورد توجه عموم افراد قرار می گیرد. امروزه انواع مدل های مختلف با برندهای گوناگون از این دستگاه وارد بازار می شود. نوع عملکرد شیرینگ پک معمولاً به شکل تمام اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک است که هر کدام دارای خصوصیات ویژه ای است. مشتری قبل از خرید باید نسبت به این ویژگی ها شناخت کاملی داشته باشد.

دستگاه شیرینگ پک

انواع دستگاه شیرینگ پک

امروزه برای بسته بندی محصولات مختلف می توان از انواع دستگاه شیرینگ پک استفاده کرد. کیفیت محصولات بسته بندی شده به کمک انواع دستگاه شیرینگ پک، بسیار بهتر از بسته بندی دستی است. بنابراین اغلب کارگاه ها و شرکت ها از قابلیت های دستگاه های شیرینگ پک استفاده می کنند. هر کدام از انواع مدل های این دستگاه ویژگی های بخصوصی دارند که مشتری قبل از خرید باید اطلاعات کافی در مورد هر یک به دست آورد.

شیرینگ پک کابینی

شیرینگ پک کابینی

شیرینگ پک اتوماتیک

شیرینگ پک اتوماتیک

شیرینگ پک تونلی

دستگاه شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک کد s01

دستگاه شیرینگ پک سری 1

دستگاه شیرینگ پک کد s02

دستگاه شیرینگ پک کوچک

دستگاه شیرینگ پک کد s03

شیرینگ پک تونلی

دستگاه شیرینگ پک کد s04

شیرینگ پک کوچک

دستگاه شیرینگ پک در انواع مختلفی تولید می‌شود که شما می‌توانید بر اساس نیاز خود، مناسب‌ترین نوع آن را خریداری کنید. دستگاه شیرینگ پک کابینتی، تونلی، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، انواع مختلف دستگاه شیرینگ پک هستند. از این نوع دستگاه‌ها برای بسته بندی انواع محصولات مانند مواد غذایی، لوازم بهداشتی و آرایشی، دارو و … استفاده می‌شود. چنانچه قصد خرید شیرینگ پک را دارید، توصیه می‌کنیم خرید خود را از طریق فروشگاه‌های معتبر انجام دهید. همچنین خرید دستگاه‌هایی مانند دستگاه درب بند و دستگاه مایعات پرکن نیز می‌تواند برای کسب و کار شما مفید باشد.

مشاوره ، اطلاع از قیمت ها و ثبت سفارش

    شیرینگ پک تونلی کوچک

    دستگاه بسته بندی شیرینگ پک

    با پیشرفت فناوری و تولید دستگاه‌های بسته بندی جدید، حمل و نقل و نگهداری از محصولات مختلف بسیار آسان شده است. دستگاه بسته بندی شیرینگ پک یکی از دستگاه‌هایی است که به توسعه کسب و کارهای مختلف کمک فراوانی کرده است. این نوع دستگاه‌ها‌ در انواع مختلف کابینی، تونلی و … تولید می‌شوند. با استفاده از دستگاه شیرینگ پک می‌توان انواع کالاهای مختلف از قبیل محصولات غذایی، محصولات آرایشی بهداشتی و محصولات دارویی را بسته بندی کرد. در این مقاله سعی داریم در مورد ویژگی‌ها و کارکرد این دستگاه اطلاعاتی ارائه دهیم. از اینکه ما را تا انتهای مقاله همراهی می‌کنید، بسیار سپاسگزاریم.

     

    دستگاه بسته بندی شیرینگ پک

    شیرینگ پک تونلی

    امروزه انواع محصولات غذایی و یا حتی کشاورزی را می توان با دستگاه شیرینگ تونلی به راحتی بسته بندی کرد. این وسیله مجهز به کوره و تجهیزات ویژه است، به همین خاطر همواره نایلون شیرینگ به خوبی اطراف محصول را در بر می گیرد و به شکل یکدست و منظم محصولات را در کنار یکدیگر نگه می دارد. دستگاه شیرینگ پک تونلی معمولاً در کارخانه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است که وزن و ابعاد این دستگاه بسیار بزرگ است و بیشتر برای کارهای صنعتی استفاده می شود. این دستگاه را به صورت اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک طراحی می کنند. این دستگاه به دلیل سرعت بالایی که در بسته بندی محصولات دارد، بسیار مورد توجه قرار گرفته و در اکثر کارخانه ها استفاده می شود. این دستگاه به راحتی می تواند چندین محصول کوچک و بزرگ را در کنار یکدیگر قرار دهد و به بهترین شکل ممکن بسته بندی کند. نوع سوخت این دستگاه می تواند گازی، برقی و یا حتی دوگانه سوز باشد که این تنوع سوخت مصرفی به نفع مشتری است. این دستگاه به دلیل قابلیت های ویژه ای که دارد، همواره به عنوان یکی از بهترین دستگاه های شیرینگ پک ساخته شده، شناخته می شود. مسلماً جابه جایی محصولات متعدد کار سخت و دشواری است. بنابراین انجام بسته بندی بدون کمک دستگاه شیرینگ پک تونلی، امکان نقل و انتقال محصولات وجود ندارد. این دستگاه ها معمولاً دارای کوره طویلی هستند، در داخل این کوره به نایلون بسته بندی حرارت داده می شود تا به خوبی منقبض شود و محکم به محصول متصل شود. این دستگاه ها معمولاً با هر دو سوخت گاز و یا برق فعالیت می کنند و به راحتی قابل نصب هستند. این دستگاه در انواع کارخانه ها و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه شیرینگ پک تونلی در صنعت مواد غذایی محبوبیت بسیار بیشتری دارد و در اکثر کارخانه های تولید مواد غذایی از آن استفاده می شود. این دستگاه کارایی بسیار ویژه ای دارد و به کمک آن محصولات در برابر آلودگی های احتمالی حفظ می شوند.
    شیرینگ پک تونلی کوچک
    ویژگی های دستگاه شیرینگ پک تونلی

    معمولاً تنها یک فن برای انتقال و گردش دما درون کوره این دستگاه استفاده می کنند. مواد سیلیکونی بسیار ویژه ای در قسمت ابتدایی و انتهایی این دستگاه قرار داده اند. علاوه بر این، برای جلوگیری از اتلاف انرژی از پشم شیشه مخصوص استفاده می کنند تا بدنه کوره را عایق بندی کنند. همچنین از خروج انرژی درون کوره به سمت بیرون جلوگیری می کند.

    فیلم شیرینگ موجود در داخل این دستگاه به راحتی قابل تعویض و جابجایی است. میزهای نگهدارنده استاندارد و مناسبی را برای نگهداری بسته ها بعد از خروج از کوره تهیه می کنند که این کار باعث نگهداری هرچه بیشتر از محصولات خواهد شد. تمامی قسمت های این دستگاه قابل تنظیم است. برای مثال شما حتی می توانید سرعت حرکت نقاله را نیز تنظیم کنید و از افزایش بیش از حد دمای درون کوره جلوگیری کند.

    دستگاه شیرینگ پک تونلی ارزش خرید بسیار بالایی دارد، به همین خاطر تا مدت ها بدون بروز هیچ مشکلی می توانید از این وسیله استفاده کنید. هزینه تعمیر و نگهداری این وسیله بسیار مناسب است و معمولاً در طول مدت زمان استفاده از این وسیله مشکلی در روند عملکرد آن دیده نخواهد شد. این دستگاه همیشه بسته بندی محصولات را با کیفیت بالا به انجام خواهد رساند.

     
    معرفی انواع دستگاه های شیرینگ پک تونلی

    انواع دستگاه های شیرینگ پک تونلی با کاربرد های متنوع در بازار موجود است. مشتری باید با توجه به نوع نیاز و بودجه ای که در نظر دارد، نسبت به خرید این دستگاه اقدام کند. ابعاد و میزان سرعت این دستگاه ها در بسته بندی متنوع بوده و تعیین این موارد تا حد زیادی به نیاز مشتری در صنعت وابسته است. این دستگاه را می توانیم برای بسته بندی انواع محصولات مثل کتاب ها، بطری ها، انواع مواد غذایی و همچنین نوشیدنی ها استفاده کرد.

    جنس نایلون و کاور این دستگاه نیز متنوع است. امروزه بیشتر از پلی اتیلن برای ساخت نایلون بسته بندی استفاده می شود اما علاوه بر این POF  و  PVC نیز کارایی بالایی در این زمینه دارند.

     
    دستگاه شیرینگ پک تونلی اتومات و نیمه اتومات 

    شیرینگ اتوماتیک

     

    دستگاه شیرینگ پک تونلی اتومات و نیمه اتومات همانطور که از نام آن انتظار می رود، تمامی مراحل بسته بندی محصولات را به شکل کاملاً اتوماتیک انجام می دهد و نیازی به حضور اپراتور برای مدیریت روند فعالیت این دستگاه وجود ندارد. این دستگاه برای راه اندازی حتماً به یک اپراتور برای جابجایی و حمل کالاهای مختلف، نیاز دارد.

    این دستگاه تمامی مراحل بسته بندی را از همان ابتدای کار یعنی قرار دادن کالاها روی نوار نقاله، انجام بسته بندی و انتقال آن به سمت بیرون از دستگاه را به صورت اتوماتیک بدون دخالت نیروی انسانی انجام می دهد. این دستگاه به کمک هیچ نیروی انسانی نیاز ندارد و تمامی مراحل بسته بندی را به تنهایی انجام می دهد، این موضوع برای شرکت های بزرگ بسیار اهمیت دارد و از نظر بهداشتی نیز بسیار مناسب تر است.

    دستگاه شیرینگ پک نیمه اتوماتیک در کارگاه های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد زیرا هزینه خرید این دستگاه بسیار بصرفه و مناسب است، علاوه بر این کارایی بسیار مفیدی دارد و تمامی محصولات را با کیفتی ویژه و استثنایی فیکس و بسته بندی می کند.

     
    انواع دستگاه های شیرینگ تونلی از نظر نوع سوخت مصرفی

    نوع دستگاه شیرینگ پک تونلی برقی تنها به کمک انرژی برق کار می کند، مسلماً استفاده از انرژی برق برای بسته بندی محصولات بسیار هزینه بردار خواهد بود. هنگام انتخاب مدل این دستگاه، حتماً به نوع سوخت مصرفی آن نیز توجه کنید زیرا عدم توجه به جزئیات در دراز مدت باعث ایجاد مشکلات متعدد در روند بسته بندی محصولات خواهد شد.

    لازم به ذکر است که علاوه بر نوع برقی این دستگاه می توانید نمونه های گازسوز آن را نیز خریداری کنید. این دستگاه معمولاً به کمک پاز و گازوئیل کار می کنند. این دستگاه به دلیل مصرف گاز، هزینه بسیار کمتری برای مشتری خواهد داشت بنابراین اگر می خواهید در مصرف سوخت صرفه جویی کنید و از مخارج اضافی پرهیز کنید بهتر است این مدل دستگاه را انتخاب و خریداری کنید.

    امروزه دیگر نوع دوگانه سوز دستگاه شیرینگ پک از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است. این دستگاه ها با قابلیت بالایی که دارند، مصرف انرژی را به میزان چشمگیری کاهش می دهند. این دستگاه ها به گونه ای طراحی می شوند که المنت های حرارتی برقی و گازی هر دو در داخل دستگاه قرار گرفته شوند بنابراین از هر دو نوع سوخت می توان برای حرارت دهی به بسته بندی ها استفاده کرد.

     

    شیرینگ پک کابینی

    دستگاه شیرینگ کابینی بیشتر برای بسته بندی محصولاتی مورد استفاده قرار می گیرد که دارای ابعاد و وزن کم و محدود باشند مثل بسته های کوچک چای، شکلات، اسباب بازی، شکلات و حتی اسباب بازی که وزن کمی دارند. امروزه حتی برای بسته بندی موادغذایی ساده و بیرون بر نیز می توان از این وسیله استفاده نمود.

    این دستگاه خاصیت جمع شوندگی ویژه ای دارد که همین موضوع باعث ایجاد بسته بندی های کوچک و بسیار شیک می شود که این موضوع برای مشتری نیز بسیار خوشایند است. لازم به ذکر است که برای شیرینگ پک کابینی بیشتر از POF. PVC استفاده می کنند. ضخامت فیلم شیرینگ POF. PVC بسیار متنوع است.

    این دستگاه نیز دارای انواع متنوعی است، مدل رومیزی و ایستاده این وسیله محبوبیت بیشتری در صنعت پیدا کرده است. لازم به ذکر است که در دستگاه شیرینگ پک کابینی، تمامی عملیات بسته بندی توسط اپراتور باید کنترل شود. زیرا فرایند بسته بندی در این دستگاه به شکل اتوماتیک انجام نمی گیرد.

    روند کاری دستگاه شیرینگ کابینی
    دستگاه شیرینگ پک کابینی رومیزی 

    دستگاه شیرینگ پک کابینی رومیزی، ابعاد مناسب و استانداردی دارد. به همین خاطر فضای زیادی را در محل کار اشغال نمی کند و به راحتی در هر محیطی قابل نصب خواهد بود. این دستگاه را به راحتی می توان در رستوران ها، کارگاه های کوچک، کافی شاپ ها و یا حتی منازل مسکونی استفاده کرد.

    افراد برای استفاده از این وسیله نیازی به گذراندن دوره های آموزشی خاص ندارند. کارکردن با این دستگاه دشواری چندان زیادی ندارد و در کمترین زمان ممکن می توان به نحوه فعالیت این دستگاه تسلط پیدا کرد.  این دستگاه به یک اپراتور برای مدیریت فرایند بسته بندی نیاز دارد. لازم به ذکر است که دما و زمان مشخص برای بسته بندی محصول توسط اپراتور به صورت دستی تنظیم خواهد شد.

    نحوه کارکرد این دستگاه بسیار آسان و راحت است. ابتدا محصول مورد نظر را در بین فضای بین فیلم شیرینگ قرار می دهید و سپس درب کابین را می بندید. در داخل کابین، المنت های برقی ویژه ای تعبیه شده اند تا به فیلم شیرینگ حرارت داده شود. حرارت ویژه دستگاه باعث جمع شدن فیلم شرینگ و بسته بندی یکدست محصول می شود.

     
    ویژگی های دستگاه شیرینگ پک کابینی رومیزی

    این دستگاه به کمک قطعات ویژه و درجه یک طراحی و ساخته می شود. به همین خاطر همواره از کیفیت بالایی برخوردار است. این دستگاه بسیار با دوام است به همین دلیل تا مدت ها می توان از آن استفاده کرد. ابعاد و اندازه کوچک این دستگاه، به شما این امکان را میدهد که در صورت نقل مکان بتوانید این دستگاه را نیز جابجا کنید .

    این دستگاه با برق تک فاز و یا حتی سه فاز کار می کند که مشتری با توجه به شرایط محیط کار، می تواند نوع فاز برق دستگاه را تغییر دهد. رنگ الکتروستاتیک زیبا و باکیفیتی برای پوشش این دستگاه به کار گرفته می شود، بنابراین ظاهر آن همیشه زیبا باقی خواهد ماند.

     
    شیرینگ پک کابینی ایستاده 

    یکی دیگر از دستگاه های پرکاربرد برای بسته بندی محصولات، دستگاه شیرینگ پک کابینی ایستاده است. این دستگاه ها طراحی بسیار ویژه ای دارند. معمولاً برای این دستگاه ها، پایه و چرخ های مناسبی در نظر گرفته می شود که به راحتی بتوان آن ها را جابجا کرد.

    نحوه عملکرد این دستگاه با مدل شیرینگ پک کابینی رومیزی تفاوت آنچنانی ندارد، بلکه تنها در سبک طراحی با یکدیگر متفاوت هستند. این دستگاه سیستم پنوماتیک درجه یکی درد و انواع برق تک فاز و حتی فاز در این دستگاه قابل جریان است. این دستگاه تجهیزات ویژه ای دارد و به کمک تایمر می توانید دما و زمان بسته بندی را تنظیم کنید.

     

    شیرینگ پک خانگی

    شیرینگ پک خانگی، قیمت خرید بسیار ارزان و پایینی دارد. عملکرد این دستگاه به اپراتور و نیروی انسانی وابسته است، به همین خاطر سرعت بسته بندی این دستگاه چندان بالا نیست. ولی برای بسته بندی محصولات محدود و کم انتخاب بسیار مناسب و مقرون بصرفه ای است. این دستگاه حجم چندان زیادی ندارد به همین خاطر فضای زیادی از محیط کار را اشغال نمی کند. کارکرد این دستگاه بسیار ساده است و هیچ دشواری خاصی ندارد. بنابراین افراد مبتدی نیز می توانند در کمترین زمان با این دستگاه کار کنند.

     

    شیرینگ پک خانگی

    شیرینگ پک خانگی، قیمت خرید بسیار ارزان و پایینی دارد. عملکرد این دستگاه به اپراتور و نیروی انسانی وابسته است، به همین خاطر سرعت بسته بندی این دستگاه چندان بالا نیست. ولی برای بسته بندی محصولات محدود و کم انتخاب بسیار مناسب و مقرون بصرفه ای است. این دستگاه حجم چندان زیادی ندارد به همین خاطر فضای زیادی از محیط کار را اشغال نمی کند. کارکرد این دستگاه بسیار ساده است و هیچ دشواری خاصی ندارد. بنابراین افراد مبتدی نیز می توانند در کمترین زمان با این دستگاه کار کنند.

     

    شیرینگ پک دستی

    نحوه کارکرد دستگاه شیرینگ دستی بسیار راحت و آسان است. به همین خاطر افراد به راحتی می توانند کار با این دستگاه را یاد بگیرند و از آن استفاده کنند. این دستگاه برای کارگاه های کوچک و ساده مناسب است. کارگاه های کوچک می توانند با کمترین هزینه، این دستگاه کاربردی و مفید را خریداری کنند. امروزه رستوران ها، کارگاه های کوچک، مراکز توزیع کننده مواد غذایی و … از شیرینگ پک دستی استفاده می کنند.

     

    شیرینگ پک دستی سفید

    مشاوره ، اطلاع از قیمت ها و ثبت سفارش

      شیرینگ پک دستی

      شیرینگ پک اتوماتیک

      دستگاه شیرینگ تمام اتومات

       

      شیرینگ پک اتوماتیک برای کارخانه ها و شرکت های بزرگ، بهترین انتخاب است. امروزه به کمک این دستگاه می توان تعداد محصولات بیشتری را در طول بازه فعالیت کارخانه، بسته بندی کرد. توان موتور این دستگاه اتوماتیک بسیار بالا است به همین خاطر می توان روزانه 500 عدد بسته را نیز تحویل داد. این دستگاه اتوماتیک، تمامی مراحل بسته بندی را با دقت و حساسیت بالا انجام می دهد. بنابراین کیفیت محصولات بسته بندی شده با این دستگاه بسیار بیشتر از سایر دستگاه های شیرینگ پک خواهد بود.

       

      شیرینگ پک حرارتی

      این مدل دستگاه، انواع مختلفی دارد که مشتری باید با توجه به نیاز کارگاه و کارخانه خود، جهت انتخاب درست مدل دستگاه اقدام کند. شیرینگ پک تونلی نمونه لی  از این مدل دستگاه است که کارایی بسیار ویژه ای دارد.

      انواع مختلف دستگاه شیرینگ پک حرارتی در صنایع گوناگون، مصارف خانگی و … کارایی دارند. این دستگاه نایلون ویژه بسته بندی را به کمک المنت های حرارتی در اطراف محصولات می پیچد و از نفوذ گرد و خاک به داخل محصولات جلوگیری می کند.

       

      شیرینگ پک بطری

      انواع بطری های نوشیدنی را به کمک دستگاه شیرینگ بطری می توان بسته بندی کرد. بسته بندی محصولاتی نظیر آب معدنی، آب میوه، انواع نوشیدنی و … بدون استفاده از دستگاه های مخصوص بسته بندی بطری، کار بسیار سخت و زمان بری است. بر همین اساس بدون خرید شیرینگ پک بطری، تصور بسته بندی بطری ها غیر ممکن است. امروزه به کمک رعایت این دستگاه بدون دخالت نیروی انسانی می توان بطری های مختلف را بسته بندی کرد. بدون شک استفاده از این دستگاه باعث رعایت تمامی نکات بهداشتی می شود و ارزش محصولات را نیز افزایش می دهد.

      شیرینگ پک بطری قزل صنعت آریا

       

      شیرینگ پک آب معدنی

      دستگاه شیرینگ بطری آب

      آب معدنی از جمله محصولاتی است که بسیار پرفروش و ضروری است. رعایت نکات بهداشتی در بسته بندی این محصول اهمیت بسیار زیادی دارد. بنابراین باید روند بسته بندی انواع بطری های آب معدنی را به کمک دستگاه شیرینگ پک آب معدنی و ویژه انجام داد. لازم به ذکر است که سرعت کار با این دستگاه بسیار بالا است، بنابراین می توان در زمان محدود تعداد زیادی از آب معدنی ها را بسته بندی کرد.

       

      شیرینگ پک کارتن

      اگر می خواهید کارتن های متعدد را با بسته بندی شکیل و اصولی در کنار یکدیگر قرار دهید، می توانید از شیرینگ کارتن استفاده نمایید. این دستگاه در انواع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طراحی و تولید می شوند که اصول کار در هر دو مدل این دستگاه مشابه یکدیگر است. با این تفاوت که نحوه عملکرد دستگاه تمام اتوماتیک، تخصصی تر می باشد.کارتن ها معمولاً در برابر آب و رطوبت بسیار آسیب پذیر هستند. بر همین اساس باید با استفاده از نایلون و پلاستیک به خوبی بسته بندی شوند. در غیر این صورت محتویات درون کارتن سالم نخواهد ماند.

       

      کارکرد دستگاه شیرینگ

      دستگاه شیرینگ پک، عملیات بسته بندی محصولات را در کمترین زمان ممکن انجام می دهد. نحوه کارکرد آن به گونه ای است که بعد از وارد شدن محصولات به داخل فضای دستگاه، مقدار مشخصی از فیلم شیرینگ به صورت کاور، فضای اطراف محصولات را در بر می گیرد. تمام قسمت های محصولات در درون کاور شیرینگ قرار گرفته می شود.

      لازم به ذکر است که در داخل دستگاه شیرینگ پک، کوره ای طراحی شده که بعد از ورود محصول به داخل آن، حرارت مشخصی به کاور پلاستیکی داده شود. گرما باعث پخته تر شدن نایلون بسته بندی می شود و در ادامه نیز از یکسری فن های خنک کننده جهت انقباض بیشتر بسته بندی استفاده می شود. تمامی این مراحل برای بسته بندی هرچه بهتر محصولات انجام می شود تا در نهایت کاور شیرینگ به خوبی اطراف محصول را در بر بگیرد.

      معمولاً پوشش بسته بندی شفاف است تا کالاهای درون بسته بندی قابل رویت باشند. این دستگاه دارای هدایتگر مخصوصی است که میزان حرارت دهی و اندازه فیلم شیرینگ را به خوبی تعیین می کند.

      نحوه عملکرد تمامی دستگاه های شیرینگ پک با یکدیگر تقریباً مشابه است، اما یکسری تفاوت های جزئی در میزان سرعت و کیفیت بسته بندی این دستگاه ها دیده می شود. تعداد محصولات تولید کارخانه و وسعت کار حرفه شما در انتخاب مدل این دستگاه بسیار تاثیر گذار است.

       

      شیرینگ پک چیست؟

      دستگاه شیرینگ پک وسیله بسیار پرکاربرد برای بسته بندی و نگهداری کالاهای مختلف در کنار یکدیگر است. این دستگاه به کمک پلاستیک نازک و ویژه، کالاهای مورد نظر را از قرار گرفتن در معرض رطوبت و یا گرد و خاک حفظ می کند. دستگاه شیرینگ پک از نایلون نازک و شفافی برای کاور کالاها استفاده می کند، میزان برش نایلون اطراف بسته بندی به اندازه کالاها بستگی دارد. بنابراین هرچه تعداد کالاهای بسته بندی بیشتر باشد، آنگاه پلاستیک بیشتری برای بسته بندی نیاز است.

      دستگاه شیرینگ پک تونلی و کابینی از جمله محبوب ترین مدل های موجود در بازار است. این دستگاه ها برای افزایش نظم، رعایت اصول بهداشت و راحتی جابه جایی و حمل نقل محصولات مورد استفاده قرار می گیرد.

      امروزه به کمک این دستگاه دیگر نیازی به استخدام نیروی انسانی متعدد برای بسته بندی محصولات تولید کارخانه نیست. علاوه بر این، دستگاه شیرینگ پک بسیار سریعتر از نیروی انسانی، محصولات را بسته بندی می کند. کیفیت کار این دستگاه نیز بسیار بهتر از بسته بندی های سنتی است.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های شیرینگ پک می توانید مقاله دستگاه شیرینگ پک چیست را مطالعه بفرمایید.

       

      ساخت دستگاه شیرینگ پک

      اکثر کارخانه ها و کارگاه ها و یا حتی کارگاه های کوچک برای بسته بندی محصولات متنوع خود به دستگاه های شیرینگ پک نیاز دارند. بنابراین ساخت دستگاه شیرینگ پک اهمیت بسیار زیادی در دنیای امروز دارد زیرا بدون کمک این دستگاه نمی توان محصولات مختلف را با کیفیت قابل قبولی بسته بندی و آماده کرد. هنگام ساخت این دستگاه باید توان ورودی موتور را به درستی انتخاب کنند. زیرا در غیر این صورت ممکن است دستگاه ساخته شده از ارزش نسبتاً قابل قبولی برخوردار نباشد.

       

      راهنمای خرید

      حتماً هنگام خرید دستگاه شیرینگ پک به حجم تولیدی محصولات کارگاه خود توجه نمایید. زیرا برخی از مدل های این دستگاه قدرت چندان بالایی ندارند و نمی توانند در طول روز، تعداد زیادی از محصولات را بسته بندی کنند. تمامی مدل های این دستگاه ها، قابلیت های ویژه ای دارند که حتماً هنگام خرید این تجهیزات باید در نظر داشته باشید. هنگام خرید این دستگاه حتماً در مورد کیفیت قطعات و تجهیزات این دستگاه ها، اطمینان کافی بدست آورید. زیرا ممکن است دستگاه خریداری شده از کیفیت قابل قبولی برخوردار نباشد.

      خرید دستگاه شیرینگ پک از مراکز شناخته شده از اهمیت بسیاری برخوردار است. توصیه می‌کنیم قبل از اقدام به خرید این دستگاه، با افراد متخصص در این زمینه مشورت داشته باشید. شما می‌بایست با توجه به نیاز کسب و کار خود، مناسب‌ترین دستگاه را انتخاب و خریداری کنید. به عنوان مثال چنانچه دارای کسب و کار کوچکی هستید و قصد بسته بندی محصولات سبک را دارید، دستگاه شیرینگ پک کابینی برای شما مناسب خواهد بود. چنانچه در مورد نحوه عملکرد و همچنین قیمت این دستگاه دچار ابهام شدید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

       

      طراحی دستگاه شیرینگ پک

      طراحی این دستگاه کار بسیار حساس و دشواری است. زیرا این دستگاه باید مراحل بسته بندی را با دقت بالایی انجام دهد. امروزه شرکت های مختلفی مسئولیت طراحی دستگاه شیرینگ پک را برعهده می گیرند.

       

      اجزای تشکیل دهنده

      هر کدام از اجزای این دستگاه، برای دلیل خاص و برنامه ریزی شده ای در دستگاه به کار گرفته شده اند. المنت های حرارتی یکی از اصلی ترین اجزای این دستگاه محسوب می شود. علاوه بر این، قطعاتی همچون دینام، فن، کنتاکتور و … نیز از دیگر اجزای ضروری و مهم این دستگاه محسوب می شوند. ایجاد هر گونه مشکل در اجزای دستگاه شیرینگ زمینه ساز اختلال در عملکرد این دستگاه می شود.

       

      قیمت دستگاه شیرینگ پک

      قیمت، همواره یکی از پارامتر های اصلی و تعیین کننده هر معامله ای است. امروزه نمی توان به طور دقیق قیمت هر محصول را از پیش تعیین کرد. زیرا همواره نوسانات زیادی در بازار دیده می شود که باعث افزایش و یا حتی کاهش قیمت خرید محصولات خواهد شد. قطعات بسیار زیادی در ساخت دستگاه شیرینگ کابینی مورد استفاده قرار می گیرند. کیفیت این قطعات و نوع برند تولیدی آن در تعیین قیمت خرید بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

      این دستگاه از قطعات بسیار مختلفی تشکیل شده است.مسلماً هزینه قطعات و زمان تولید این دستگاه در  تعیین قیمت کلی نقش اساسی دارد. بدنه این دستگاه از جنس مواد مختلفی می تواند باشد که  هرچقدر کیفیت بدنه آن بالاتر باشد، قیمت خرید هم به همان نسبت افزایش پیدا خواهد کرد.

      توجه داشته باشید که خرید دستگاه شیرینگ با کیفیت به نفع شما خواهد بود. زیرا در طولانی مدت مشکلی در روند بسته بندی محصولات شما ایجاد نخواهد کرد و دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای تعمیر دستگاه نخواهید داشت.

      قیمت دستگاه بسته بندی شیرینگ پک به فاکتورهای متعددی وابسته است. میزان کیفیت قطعات بکار رفته در تولید دستگاه، ضخامت دستگاه نوار نقاله و اندازه آن، تعیین کننده قیمت نهایی این دستگاه است. همچنین همانطور که در بالا اشاره کردیم، این دستگاه‌ها در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. به عنوان مثال دستگاه شیرینگ پک کابینی معمولا دارای قیمت ارزان‌تری نسبت به دستگاه شیرینگ پک تونلی است. به این دلیل که این نوع دستگاه در کسب و کارهای کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند. باید به این نکته اشاره کنیم که میزان عرضه و تقاضا و همچنین وضعیت بازار بر قیمت این محصول تاثیر گذار است.

      خرید دستگاه شیرینگ پک

      این روزها استفاده از دستگاه شیرینگ پک، به عنوان روشی مدرن و کارآمد برای بسته بندی محصولات رواج پیدا کرده است. خرید شیرینگ پک این امکان را به شما می‌دهد تا محصول خود را به شکلی جذاب، بهداشتی و با کیفیتی بالا بسته بندی کنید. همچنین افزایش طول عمر محصول، نتیجه دیگری است که استفاده از دستگاه شیرینگ پک دارد. به این نکته توجه کنید که دستگاه شیرینگ پک در انواع و اندازه‌های متفاوتی تولید می‌شود. در این مقاله به معرفی دستگاه شیرینگ پک و کاربردهای آن می‌پردازیم. جهت آشنایی با این موضوع تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

      خرید دستگاه شیرینگ پک

      خرید شیرینگ پک و بهره‌مندی از مزایای آن

      با خرید دستگاه شیرینگ پک می‌توانید از مزایای متعدد آن بهره‌مند شوید. افزایش عمر مفید محصول، حفظ کیفیت محصولات، کاهش هدر رفت مواد غذایی، جلوگیری از آلوده شده محصولات و … تنها بخشی از مزایای استفاده از این دستگاه است. در واقع این دستگاه از طریق حفظ محصولات از تماس با هوا و رطوبت می‌تواند تا حد زیادی کیفیت آنها را حفظ کند. همچنین بسته بندی مناسب با استفاده از دستگاه شیرینگ پک می‌تواند به کاهش هدر رفت مواد غذایی کمک کند. نگهداری محصولات در شرایط مساعد موجب حفظ کیفیت حداکثری آنها می‌شود. با انتخاب دستگاهی مناسب می‌توانید از تمام مزایای ذکر شده بهره‌مند شوید. وجود دستگاه‌هایی مانند دستگاه نوار نقاله و نازل پرکن مایعات نیز در کسب و کارها بسیار مفید است.

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *