نوار نقاله بالابر

نوار نقاله های بالابر که شباهت زیادی به تسمه نقاله PVC  دارد این امکان را فراهم میکند تا بتوان مواد و کالا را به ارتفاع بالاتری از سطح زمین انتقال داد.

نمونه ای از آن ها توان به پر کردن ماشین ها از مواد فله ای از زیر سیلو ها و اسکرو کانوایرها و یاجا به جایی کارتن های محصولات به طبقات بالایی انبار و همچنین برعکس از بالا به پایین در هنگاک بارگیری و تخلیه انبار ها و همچنین سهولت در جاگیری کامیون ها و تریلرها نام برد.

این نوار نقاله ها را در دو حالت ثابت و متحرک میتوان ساخت که در نوع متحرک امکان جابجایی وجود دارد و میتوانند به سادگی در تمامی نقاط محیط کاری جابجا شوند و همچنین امکان تغییر در شیب و ارتفاع را دارند تا بتوان با موقعیت مکانی های متفاوت همخوانی پیدا کنند .

نوار نقاله بالابر

نوار نقاله بالابر

نوار نقاله بالابر

دستگاه نوار نقاله بالابر

نوار نقاله بالابر

نقاله بالابر

دستگاه نوار نقاله بالابر

دستگاه نقاله بالابر

دستگاه نوار نقاله بالابر

نوار نقاله بالابر قزل صنعت آریا

دستگاه نوار نقاله بالابر

نقاله بالابر موبایل قزل صنعت آریا

اطلاع از قیمت ها و ثبت سفارش

    دستگاه نوار نقاله بالابر

    ویژگی ها

    نوار نقاله بالابر از جمله دستگاه هایی است که فرایند انتقال و جابجایی محصولات به ارتفاع های بلند تر و یا پایین تر را برای شما آسان می کند. این سیستم انتقال برای حمل بسته و محصولات متعدد بسیار مناسب است. این دستگاه فرایند جابجایی محصولات به ارتفاع های بالاتر و پایین تر را بسیار سریع تر از نیروی انسانی انجام می دهد، به همین خاطر در صنعت بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بدنه نوار نقاله بسیار مقاوم و مستحکم است، به همین خاطر محصولات و بسته های سنگین را نیز به راحتی جابجا می کند. امروزه انواع نوار نقاله به صورت افقی و شیب دار طراحی می شوند که هر کدام از مدل های این دستگاه، سرعت انتقال محصولات را افزایش می دهند. افراد می توانند تسمه این دستگاه را به دلخواه تنظیم کنند و سرعت حرکت آن را نیز با توجه به نیاز کسب و کار خود تعیین کنند. صنایع مختلف برای قسمت بارگیری و یا کیسه گیری از این دستگاه استفاده می کنند. برخی از انواع این دستگاه ها به صورت ثابت طراحی شده ولی برخی از مدل های این دستگاه به گونه ای طراحی می شوند که بتوانید در صورت لزوم آن ها را جا به جا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع نقاله های بارگیری و تخلیه می توانید مطلب نوار نقاله بارگیری را مطالعه بفرمایید.

    کاربرد

    امروزه بسیاری از صنایع و کارخانه ها از کاربرد نوار نقاله بالابر در فرایندهای مختلف استفاده می کنند. انواع صنایع مختلف از نوار نقاله بالابر برای انتقال و جابجایی آسان محصولات مختلف با وزن های متعدد استفاده می کنند. به کمک این دستگاه می توان بدون نیاز به نیروی کار انسانی، محصولات متعدد را در بازه زمانی کوتاه حمل و نقل کرد. نوار نقاله بالابر بیشتر زمانی به کار می رود که شما قصد داشته باشید محصولات را به ارتفاع بالاتری منتقل کنید. برای مثال برای انتقال بسته ها به داخل کامیون و یا حتی برای خارج کردن بسته ها از کامیون می توان از این دستگاه استفاده کرد. هنگام جابه جایی محصولات به طبقه های بالایی و یا حتی هنگام تخلیه محصولات به انبار و … می توان از مزایای این دستگاه کمک گرفت. شرکت قزل صنعت آریا، انواع نوار نقاله را با کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسب، برای رفع نیاز مشتری طراحی و تولید می کند. انواع نوار نقاله با کاربرد ها و قیمت های متنوع قابل طراحی و تولید است. بر همین اساس کارخانه و صنایع مختلف برای رفع نیاز های صنعتی کسب و کار خود می توانند به کمک شرکت قزل صنعت آریا، جهت تهیه بهترین دستگاه نوار نقاله، متناسب با نیاز کسب و کار خود اقدام کنند. طراحی نوار نقاله با توجه به نیاز و خواسته مشتری انجام می گیرد. بر همین اساس مشتریان می توانند به خوبی برای کسب و کار خود، دستگاه مناسب تهیه کنند. شرکت قزل صنعت آریا به کمک مهندسین و کارشناسان ماهر و متخصص، مراحل ساخت نوار نقاله را به صورت حرفه ای در بازه زمانی کوتاه به اتمام می رساند و سفارش مشتری را به او تحویل می دهد. کاربرد دستگاه های تولید شده، توسط کارشناسان مورد بررسی و آزمون قرار می گیرد تا در نهایت باکیفیت ترین دستگاه در اختیار مشتری قرار داده شود.

    قیمت نوار نقاله بالابر

    امروزه مشتریان برای اطلاع از نرخ قیمت نوار نقاله بالابر می توانند با مشاورین قزل صنعت آریا تماس بگیرند تا از این طریق بتوانند قیمت دستگاه مناسب و مورد نظر خود را با توجه به ویژگی ها و مشخصاتی که در نظر دارند، تخمین بزنند. مشتریان می توانند از مزایای مشاوره رایگان شرکت قزل صنعت آریا استفاده کنند و سوالات و ابهامات مورد نظر خود را به کمک کارشناسان توانمند برطرف کنند.

    قیمت نوار نقاله بالابر به فاکتورهای متعددی بستگی دارد، به همین خاطر باید همواره قبل از خرید این دستگاه از قیمت روز آن مطلع شوید. قیمت خرید دستگاه نوار نقاله تا حد زیادی به کاربرد آن، بستگی دارد. نوع مدل نوار نقاله بالابر و کیفیت آن در هزینه خرید این دستگاه تاثیر می گذارد. هر کدام از انواع مدل های این دستگاه مزایا و قابلیت های متعددی دارد. بر همین اساس هر چقدر امکانات دستگاه نوار نقاله بالابر بیشتر باشد، آنگاه هزینه خرید آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

    عوامل موثر بر قیمت نوار نقاله بالابر

    عوامل موثر بر قیمت نوار نقاله بالابر با توجه به ویژگی های این محصول، تعیین می شود. امروزه انواع مختلفی از نوارنقاله های ساده و پیچیده طراحی و تولید می شوند که مسلماً رنج قیمت خرید این دستگاه ها با یکدیگر متفاوت است. مشتری با توجه به نوع فعالیتی که مد نظر دارد باید نسبت به انتخاب درست مدل نوار نقاله بالابر اقدام کند.

    هرچه قدر مدل نوار نقاله بالابر ساده تر باشد، آنگاه هزینه خرید آن نیز پایین تر خواهد بود اما چنانچه به دنبال انجام کارهای پیچیده و سخت تر باشید باید هزینه بیشتری بابت خرید نوار نقاله بالابر پرداخت نمایید. مشتری باید قبل خرید این دستگاه، وزن و ابعاد محصولات مورد نظر خود را در نظر بگیرید.

    عوامل موثر بر قیمت نوار نقاله بالابر با توجه به کارایی دستگاه تعیین می شود. هرچقدر کیفیت دستگاه مورد نظر بیشتر باشد آنگاه نرخ خرید آن دستگاه نیز بالاتر خواهد بود. لازم به ذکر است که نوع برند نوار نقاله بالابر نیز یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت نوار نقاله بالابر است. معمولاً نوار نقاله های خارجی قیمت خرید بالاتری نسبت به نوار نقاله های تولید داخل دارند. امروزه امکانات بسیار ویژه ای در طراحی این دستگاه دیده می شود که بدون شک این موضوع در قیمت خرید دستگاه بی تاثیر نخواهد بود.

    انواع نوار نقاله های شرکت قزل صنعت آریا را نیز می توانید از طریق لینک های زیر مشاهده بفرمایید :

    خرید نوار نقاله بالابر

    به طور کلی، نوار نقاله ها دارای صفحات متحرکی می باشند. این صفحات برای انتقال محصولات و وسایل سنگین یا سبک به کار برده می شود. از کاربرد نوار نقاله می توان به انتقال محصولات کشاورزی، معدنی، مواد شیمیایی و یا کارتن های محصولات اشاره کرد. یکی از مزیت های استفاده از نوار نقاله، کم شدن نیروی انسانی و در پی آن کاهش هزینه ها و اطمینان از حمل و نقل بار در خطوط کارخانجات، می باشد. یکی از تجهیزات کاربردی برای بالا بردن مواد و کالا های مختلف به ارتفاع های بالاتر از سطح زمین، نوار نقاله بالابر می باشد. این مدل نوار نقاله، در دو حالت ثابت و متحرک در بازار عرضه می شود. نوار نقاله بالابر متحرک، می تواند به راحتی حرکت کند و به آسانی در تمام نقاط گوناگون محیط کاری، جا به جا شود. همچنین، شیب و ارتفاع نوار نقاله بالابر متحرک، قابل تغییر می باشد. در نتیجه در شرایط مختلفی که به وجود می آید، می توان ارتفاع و شیب مناسب دستگاه را برای شرایط مورد نظر، تنظیم کرد. شرکت قزل صنعت آریا، تولید کننده با کیفیت ترین تجهیزات از جمله نوار نقاله بالابر می باشد. برای طراحی و سفارش نوار نقاله بالابر، می توانید با مشاوران مجموعه قزل صنعت آریا، مشورت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *